PO1

Ligt het aan mijn Firefox of willen de afbeeldingen niet laden op de oefensite voor de instrumenten intepretatie?
 
Even nieuwste internet explorer downloaden die pakt m sowieso wel. (oudere versies overgens ook)
 
Safari pakt hem wel. :)
Trouwens, bij de instrumenten oefenopgaven staat het volgende:
"Jij kijkt vanuit het zuiden dus de F-15 gaat naar het noorden."
Kijk je bij de versie van de KLu ook altijd vanuit het zuiden?
 
Ik ben uitgenodigd om op 11 augustus op voorlichting te komen op EHLW waar ik de benodigde formulieren ontvang. Hoelang zal het dan ongeveer duren voordat ik op PO1 mag komen? En ik ben zelf van 16 augustus tot 20 augustus weg, kunnen ze mijn PO1 hierna plannen?
 
Ik ben uitgenodigd om op 11 augustus op voorlichting te komen op EHLW waar ik de benodigde formulieren ontvang. Hoelang zal het dan ongeveer duren voordat ik op PO1 mag komen? En ik ben zelf van 16 augustus tot 20 augustus weg, kunnen ze mijn PO1 hierna plannen?

Zodra je de formulieren hebt opgestuurd, duurt het nog zo'n 2 weken voordat je bericht krijgt. Dus je PO1 zal sowieso na 20 augustus zijn.
 
Wat wilcoow zegt, het verschilt ook per persoon hoelang het duurt. De ene keer zal het 2 week later zijn de andere keer 4 week later. Er is wanneer je die papieren invult ook gelegenheid om aan te geven wanneer je niet beschikbaar bent. Je zou voor de zekerheid nog die 16 t/m 20 augustus kunnen invullen.
Misschien kom ik je nog wel tegen op het CML, ga binnenkort zelf ook weer;)
 
Ik ga 31 augustus naar die voorlichting op LWD, maar ik heb de sollicitatie formulieren al, ik moet alleen nog even één iemand vragen of ik hem als referentie mag opgeven (is wel zo vriendelijk) en nog een kopie van mijn rapport bijvoegen
en dan zal ik vanmiddag nog even een uittreksel van het bevolkingsregister ophalen!

en dan gaan ze volgende week maandag op de bus :p en dan is het eindelijk zo ver
ik kom zelf uit Hurdegaryp, dus misschien zie ik je wel Maverick! ik ben benieuwd hoeveel mensen er op de keuringen zullen zijn die ook op Airwork zitten :p!

Cheers West
 
Ik moet ook de 31e, 11e ging niet door. Ik denk dus dat PO1 voor mij pas eind september zal zijn.
 
aah balen :p ik heb 2 september mijn PO1 :p khad de sollicitatie formulieren nog ergens liggen en heb ze gewoon op de bus gedaan :p dus ik heb twee dagen na de 31e mijn PO1 :p xD
 
Maakt mij niet uit hoor, of het nou volgende week is of over vier weken :). Liefst wel dit jaar nog natuurlijk! Maar dat komt wel goed hoop ik;).
 
Vraagje; Mocht je nou 4 of 6 reeksen fout hebben bij de Selectieve Luistertest? De een zegt namelijk 4 en de ander 6..
 
Back
Top