a320 sim refresher

Outer Marker

New member
Hi,

Is there anybody here who is out of currency thinking about an OPC/LPC/refresher in Amsterdam needs a sim partner?

Let me know - I am available until 17th of March.

Cheers, OM
 
who is out of currency
Als je out of currency bent kan je beter geld bij je baas/bank/ouders/vrienden vragen. Als je out of RECENCY bent kan je een sim check doen.
 
kosten voor de 4 uur sim sessie zijn:

2350,- met de FSC instructeur
1600,- met je eigen instructeur

Is er nog een A320 TRI aanwezig die het voor minder wil doen? :)
 
ok, dus da's na ff snel rekenen dus ieder of 1175 of 800 pleuries?! tot wanneer ben jij beschikbaar outer marker?
Ik moet nog even eea afwachten en als de plannetjes mislopen mot ik toch weer even terug de sim in?

gr
 
Ik ben tot 18de Maart in t land. En daarna weer egens in de buurt van Queensday en misschien dan met een vriend die toevallig een TRI is.
 
Okee. Alleen voor mij verbazend dat je daar zoveel geld voorover hebt. 4 uur is kort en je kan immers toch niet ALLES behandelen, vandaar mijn verbazing. Niks mis mee natuurlijk, tenzij je een dealtje hebt met een instructeur en uiteindelijk de "winst" deelt, want dan moet je ergens anders adverteren (is geen aanval maar een mening).
 
Okee. Alleen voor mij verbazend dat je daar zoveel geld voorover hebt. 4 uur is kort en je kan immers toch niet ALLES behandelen, vandaar mijn verbazing. Niks mis mee natuurlijk, tenzij je een dealtje hebt met een instructeur en uiteindelijk de "winst" deelt, want dan moet je ergens anders adverteren (is geen aanval maar een mening).

Nee, ik heb geen deal met de instructeur, ik wil gewoon een sim sessie. Als je je eigen instructeur heb, vind ik het ook goed.

ps Ik wil een stukje Innsbruck vliegen met bepaalde failures. Vind ik het geld waard.
 
Back
Top