Greenville '99 Tien jaar na Dato

Nee, maar ik krijg nog een laptop van je. :D
Geintje KL. ;)

Eerst maar eens even wat mensen verzamelen, want ik neem niet aan dat ze allemaal op Airwork zitten?
 
Yo,

Ik heb jullie pas een mail gestuurd met wat voorstellen, dat is ook redelijk doodgebloed.............

Maar kom maar op met een voorstel.

Hoooooooooooiii
 
Huh... ik heb geen mailtje van je gehad. Oeps, ik kon nog wel eens een nieuw mailadres hebben.
 
Tsja... dat waren nog eens tijden...

1873750_tQCLT-M.jpg


1873751_JpPaE-M.jpg


1873756_4qFiy-L.jpg


1873760_M2hJP-M.jpg


1873763_ajUKk-M.jpg


1873789_cChcd-M.jpg
 
Zo te zien is iedereen vanhet vrije markt schooltje ;) toch nog wel goed terecht gekomen.

Volgens mij is het Greenville 13 jaar geleden.
 
nja, voor mij nu 11 jaar geleden...en de foto's zijn door al het verhuizen de laatste jaren ergens in een doos verdwenen......maar ben ook wel eens benieuwd wat er met al m'n "ontwikkelingsbuckjes" bij Nepals gebeurd is :D

Climb350
 
Nepals is nu de grootste stripclub van 'the whole of the southeast'.

kijk, heb ik het toch niet voor niets iedere avond op naam van "pierre le chien" mn buckjes achter het draadje geschoven.....

dit etablichement wordt toch wel opgenomen in het programma, toch?

is er al een organisator/coordinator aangesteld voor deze "greenville '09 revamp"?

Ik zeg:

- bij aankomst hapje bij Taco Bell
- moonen op interstate 85
- als een debiel linedancing in 858 (vonden ze geweldig, die lokale MILFS)
- en masse intekenen als Pierre le Chien bij Nepals
- even een kistje huren en na "simulated dogfights" bakkie doen op dat kleine veldje SE van GMU (kan ff niet op de naam komen)
- in de "bruisende" mainstreet het verkeer regelen met je door OBS ter beschikking gestelde bomberjacket...(maar dan wel binnenstebuiten, dat oranje straalt meer gezag uit ;)) om zo je collega's veilig naar de andere kant van de weg te begeleiden
- Bestaat Addy's nog?.....zo ja een kroegentochtje in een dubbeldekker...altijd
leuk
etc
etc
etc

.....ach je bent jong, dronken en ver van huis......sommige dingen werken nu misschien niet meer, denk echter dat er wel een heeeeeeeleboel gespreksstof zal zijn....

Ben benieuwd wie deze "kar" gaat trekken..

Gr, Climb350
 
kijk, heb ik het toch niet voor niets iedere avond op naam van "pierre le chien" mn buckjes achter het draadje geschoven.....

dit etablichement wordt toch wel opgenomen in het programma, toch?

is er al een organisator/coordinator aangesteld voor deze "greenville '09 revamp"?

Ik zeg:

- bij aankomst hapje bij Taco Bell
- moonen op interstate 85
- als een debiel linedancing in 858 (vonden ze geweldig, die lokale MILFS)
- en masse intekenen als Pierre le Chien bij Nepals
- even een kistje huren en na "simulated dogfights" bakkie doen op dat kleine veldje SE van GMU (kan ff niet op de naam komen)
- in de "bruisende" mainstreet het verkeer regelen met je door OBS ter beschikking gestelde bomberjacket...(maar dan wel binnenstebuiten, dat oranje straalt meer gezag uit ;)) om zo je collega's veilig naar de andere kant van de weg te begeleiden
- Bestaat Addy's nog?.....zo ja een kroegentochtje in een dubbeldekker...altijd
leuk
etc
etc
etc

.....ach je bent jong, dronken en ver van huis......sommige dingen werken nu misschien niet meer, denk echter dat er wel een heeeeeeeleboel gespreksstof zal zijn....

Ben benieuwd wie deze "kar" gaat trekken..

Gr, Climb350

Hhahahah geweldig.............

Het veldje heet Pickens.

Je had Pierre zijn kop moeten zien toen hij echt moest intekenen daar. Nooit geweest, maar op de namenlijst een zeer goede klant hahaha

Zal de schommelbank nog bestaan????
 
Hmmmmm geef mij maar een vette shake van Johnny Rockets (kost wel wat, maar dan heb je toch echt wat......)

327652727_8aa2452eef.jpg



Groeten Steef

SAP, ik verwacht van jou ook wel een favoriet.....
 
Johnny Rockets! Dat was toch wel tha bomb!
Subje halen bij Blimpies, naar de footcourt in de Haywood Mall, happie doen bij Chilly's, "minderjarige" vliegmaatjes binnen loodsen in de sportsbar. Tja... gekke tijden waren dat.

Ben benieuwd wat er ooit van de hoerensloep terecht is gekomen.
 
Back
Top