Incident Lelystad

Status
Not open for further replies.
Ik volg dit draadje al enige tijd met argusogen, en vind het nogal wat dat er van alles word geschreven zonder enige feitelijke onderbouwing. Zoals eerder aangegeven had het incident wel naar buiten gekomen mocht het daadwerkelijk plaatsgevonden hebben.

Bij gebrek aan feiten lijkt dit draadje te ontaarden in het modder gooien tussen diverse lieden.

"...Die claim dat ik meer ervaring heb, valt wel hard te maken. Ik doe namelijk mensen opleiden...

Ik moet zeggen dat het kwartje bij mij wel gevallen is, alleen bij jou niet zo...

Jij ook nog veel succes met je vliegcarriere, of was het een carriere als jurist..."

Joep, wat jij hier ten toon spreid is redelijk arrogant en je zou toch beter moeten weten als je instructie geeft, een lesje CRM zou geen kwaad kunnen.

Gratis tip: Dit soort gedrag is niet gewenst in de cockpit, doe er je voordeel mee.

Zullen we dit topic bij gebrek aan verdere info dan maar sluiten?

GF.
 
Ik volg dit draadje al enige tijd met argusogen, en vind het nogal wat dat er van alles word geschreven zonder enige feitelijke onderbouwing. Zoals eerder aangegeven had het incident wel naar buiten gekomen mocht het daadwerkelijk plaatsgevonden hebben.

Bij gebrek aan feiten lijkt dit draadje te ontaarden in het modder gooien tussen diverse lieden.

"...Die claim dat ik meer ervaring heb, valt wel hard te maken. Ik doe namelijk mensen opleiden...

Ik moet zeggen dat het kwartje bij mij wel gevallen is, alleen bij jou niet zo...

Jij ook nog veel succes met je vliegcarriere, of was het een carriere als jurist..."

Joep, wat jij hier ten toon spreid is redelijk arrogant en je zou toch beter moeten weten als je instructie geeft, een lesje CRM zou geen kwaad kunnen.

Gratis tip: Dit soort gedrag is niet gewenst in de cockpit, doe er je voordeel mee.

Zullen we dit topic bij gebrek aan verdere info dan maar sluiten?

GF.


De redder in nood;)!
 
"Ik volg dit draadje al enige tijd met argusogen, en vind het nogal wat dat er van alles word geschreven zonder enige feitelijke onderbouwing"


Daarom werd dit topic dus duidelijk gestart met simpel de vraag naar toedracht en gevolg. Is daar wat mis mee?

Zo jammer dat er van die "wijze" mensen zijn die gelukkig hun PPL en bijna hun GPL hebben (kunnen bekostigen) en dan zo´n topic de verkeerde kant op laten gaan.
 
Beetje jammer dat je na het Amen van Joep Meloen toch weer verder gaat met gekissebis, terwijl men heeft aangegeven hier genoeg van te hebben. De topicstarter wordt hier niet mee geholpen. Nieuwe op- en aanmerkingen worden verwijderd. Verder verzoek ik je of je in je berichten wat minder op de man wilt spelen. Je bijdrage als nieuwe deelnemer zorgt meteen voor een vervelende discussie waar niemand wat mee opschiet. Niet echt een fijne binnenkomer.

Dus je moet eerst +1000 berichten hebben geplaatst voordat je "echt mee mag doen" ?

Het antwoord op die vraag vind je hier.
 
terug naar topic......

hoorde dat er een kist van Wooning Aviation in de blubber terrecht is gekomen ... waarschijnlijk is dit het incident waar Joep op doelt... als ik meer weet hoor je het!

Dank je wel voor het antwoord Diana, wist niet dat er een "Airwork Gelijkheids Piramide" bestaat. Ik ga mijn plekje proberen te vinden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top