Selectie

Alleen komen we dan op de kwestie, is deze vraag al vaker gesteld. Dat is ie, en om daar achter te komen bestaat er de o zo handige zoekfunctie ;)
 
los daarvan, het is toch onverstandig om bij meerdere vliegscholen tegelijk selectie te doen? want stel dat je erbij allemaal doorkomt betaal je ook meerdere selectiekosten (los van de medische keuring dan)...
 
Nou ik moet waarschijnlijk wel bij meerdere gelijk beginnen, gezien wanneer ik dus klaar ben met mijn Havo waar ik eerdaags mee begin over 2 jaar. Dan ben ik alweer 26. Het is wel handig als ik bijna direct door kon,maar als ik achter elkaar pas die selecties doe is dat denk ik niet handig.. Dan haal ik die 27,5 jaar niet. Ik ga er natuurlijk vanuit dat het wel ergens lukt natuurlijk. Ben niet helemaal debiel.

Dus terugkomend op de topic.

Als je jong ben, zou ik rustig de tijd nemen. Benje wat ouder , net als ik, zou ik toch 2 selecties tegelijk laten lopen. Misschien wel een risico als je bij beide aangenomen wordt, maar daarom is het ook handig om daarvoor geld te reserveren.

Good luck Ruben
 
28 is adviesleeftijd bij de meeste scholen he.. Het is niet zo dat je dan opeens wordt afgeschreven.
 
Nou ik moet waarschijnlijk wel bij meerdere gelijk beginnen, gezien wanneer ik dus klaar ben met mijn Havo waar ik eerdaags mee begin over 2 jaar. Dan ben ik alweer 26. Het is wel handig als ik bijna direct door kon,maar als ik achter elkaar pas die selecties doe is dat denk ik niet handig.. Dan haal ik die 27,5 jaar niet. Ik ga er natuurlijk vanuit dat het wel ergens lukt natuurlijk. Ben niet helemaal debiel.

Dus terugkomend op de topic.

Als je jong ben, zou ik rustig de tijd nemen. Benje wat ouder , net als ik, zou ik toch 2 selecties tegelijk laten lopen. Misschien wel een risico als je bij beide aangenomen wordt, maar daarom is het ook handig om daarvoor geld te reserveren.

Good luck Ruben

Dat duurt nog wel even hoor, Zit pas in 2 Gymnasium:D
 
Oh dan in dat geval,

Selectie kan meestal pas vanaf je 16e levensjaar. (correct me if I'm wrong!)
Je hebt dus nog genoeg tijd om je te orienteren of je echt dit beroep wilt gaan doen, waar je wilt gaan studeren en dus selectie gaat doen en jezelf dus voor te bereiden op een eventuele selectie:)

Gr

Christian
 
ja 2 gymnasium... dan ben je nog een broekie... inderdaad alle tijd. ga eerst dat maar eens afmaken , maar hou je droom natuurlijk wel in gedachte he;).

groeten
 
Alsof je geen levenservaring kan hebben op je 17e. Er zijn ook mensen die 31 zijn en nog geen levenservaring hebben. Via een forum kun je niet zien of iemand volwassen is ( althans wel aan de schrijfstijl ) of wellicht levenservaring heeft.
;)
 
Bedoel je met levenservaring (sorry, snap het niet echt) dat je gewerkt hebt , of wat moet je je daarbij voorstellen?


Het woord zegt het eigenlijk al: levenservaring is ervaring die je opdoet door dingen mee te maken in je leven. Dit kunnen positieve, maar ook negatieve dingen zijn.

Kortom: iemand met levenservaring heeft dus veel dingen in zijn leven gedaan/meegemaakt.
 
Back
Top