Klas 10-4 (KLS)

Hallo toekomstig klasgenoten ;)

Ik heb te horen gekregen dat ik in klas 10-4 mag starten. Stond op de lijst voor 11-x, maar er is iemand uitgevallen in 10-4 waardoor ik doorschuif van 2011 naar 2010.
 
Ik heb vandaag een brief gekregen dat ik ook in 10-4 ben ingedeeld! Nog niks op hyves kunnen vinden maar ik las dat iemand daar al mee bezig was, dus ik wacht rustig af. Altijd leuk om je klasgenoten alvast te ontmoeten! In de brief stond dat de startdatum 18-10-2010 is.
 
Heey, Ik heb 'm ook gister gekregen. Toen ik gebeld had was het 11-1 maar in de brief 10-4 :D Jep startdatum 18-10-2010.
Ik had 'm al wel gevonden, als je zoekt op KLS en dan de van 4de pagina als t goed is... Hij staat er in iedergeval tussen.
Heb er zin in!
 
Ik weet dat er wat 10-4 leden zijn verschoven of helemaal geen KLS meer gaan doen de komende tijd dus wie zitten er nog wel in 10-4?
 
Ik heb mijn COVA in Juni 2009 gehad en sta geplanned voor 2011-X...
Hoop dat ik ook doorschuif maar zolang er geen brief is moet ik toch nog eventjes wachten..
Ik kan haast niet wachten haha!
Jullie in ieder geval alvast veel succes met de opleiding;)

RBB
 
Ik stond eerst voor 11-1 en ben ergens in februari ook doorgeschoven naar 10-4!
Mooi dat ik wat eerder kan beginnen!
 
Hee Royal Blue Bird,

heb ook mijn COVA in juni 2009 gedaan. Had gebeld, mijn positie is als laaste in 11-01 of als eerste in 11-02. En jij?
Wat was je precieze COVA datum?

KLSER
 
ik kaap heel eventjes dit topic voor mijn eigen bestemming.

Hoe zouden jullie mij aanraden om de precieze begindatum van mijn opleiding aan de KLS te achterhalen. Opbellen? Want ik vraag mij af of zij het op dit moment zelf weten.

Ik heb januari 2010 de selectieprocedure afgesloten (exclusief medische keuring ivm 1-jarige geldigheid ervan) en toen werd mij heel vaag verteld dat ik gewoon lang moest wachten.

Ik vertel mensen altijd dat ik in Klas 12-4 (van de KLS) zal beginnen, maar ik weet het zelf niet eens.

Toevallig iemand hier die ook rond Januari 2010 zijn selectie heeft afgerond, die wel weet wanneer hij/zij zou moeten beginnen (mits de medische keuring er geen stokje voor steekt)
 
ik kaap heel eventjes dit topic voor mijn eigen bestemming.

Hoe zouden jullie mij aanraden om de precieze begindatum van mijn opleiding aan de KLS te achterhalen. Opbellen? Want ik vraag mij af of zij het op dit moment zelf weten.

Ik heb januari 2010 de selectieprocedure afgesloten (exclusief medische keuring ivm 1-jarige geldigheid ervan) en toen werd mij heel vaag verteld dat ik gewoon lang moest wachten.

Ik vertel mensen altijd dat ik in Klas 12-4 (van de KLS) zal beginnen, maar ik weet het zelf niet eens.

Toevallig iemand hier die ook rond Januari 2010 zijn selectie heeft afgerond, die wel weet wanneer hij/zij zou moeten beginnen (mits de medische keuring er geen stokje voor steekt)

Hey MC MD11,

Ik heb ook in januari mijn selectie afgerond. Ik was net als jij ook wel benieuwd wanneer ik aan de slag zou kunnen, dus had een maand of twee geleden even een mailtje die kant op gestuurd.
Kreeg een terug met als antwoord dat ze verwachten dat ik in Q4 2011 kan beginnen. Klas 11-4 zou dit dus betekenen. Ik neem dan aan dat dit ook voor jou geldt. :)

Groeten
 
Hey MC MD11,

Ik heb ook in januari mijn selectie afgerond. Ik was net als jij ook wel benieuwd wanneer ik aan de slag zou kunnen, dus had een maand of twee geleden even een mailtje die kant op gestuurd.
Kreeg een terug met als antwoord dat ze verwachten dat ik in Q4 2011 kan beginnen. Klas 11-4 zou dit dus betekenen. Ik neem dan aan dat dit ook voor jou geldt. :)

Groeten

Wow ik had niet verwacht zo snel antwoord te krijgen van iemand die in hetzelfde bootje zit. Maar goed om te weten dat we al in Q4 van 2011 dat bootje kunnen beginnen om te bouwen in een vliegtuig.. euuh

Bedankt voor je antwoord ;) Hadden ze jou ook op de dag van het gesprek met de toelatingscomissie verteld dat je medische keuring later zou zijn enzo?

Groeten, Mathieu
 
Back
Top