Klas 10-4 (KLS)

CFIT

New member
Het duurt zelfs langer dan klas 10-3. Maar iemand anders ook een bevestiging ontvangen? :p

NOTE van Mr. Orange: Topictitel iets aangepast voor de duidelijkheid dat het hier om een KLS klas gaat. Er zijn namelijk ook andere vliegscholen.
 
Last edited by a moderator:
Ik ben zoals het er tot nu toe uitziet in klas 10-4 ingedeeld, zijn er nog meer mensen die na de med. keuring in deze klas zijn ingedeeld?
 
Iemand enig idee waarom 4 klassen van 15 ipv 2 van 30? Dit lijkt mij juist meer kosten meebrengen voor de school, en op dit moment is het toch al geen vetpot door 67% cutback.
 
Ik ben zoals het er tot nu toe uitziet in klas 10-4 ingedeeld, zijn er nog meer mensen die na de med. keuring in deze klas zijn ingedeeld?

Hey goed man dat je door de selectie bent gekomen gefelcititeerd en veel suc6 tijdens je opleiding. Tot op de KLS
 
Iemand enig idee waarom 4 klassen van 15 ipv 2 van 30? Dit lijkt mij juist meer kosten meebrengen voor de school, en op dit moment is het toch al geen vetpot door 67% cutback.

Dit heeft te maken met het feit dat de leraren in de theoriefase ook het hele jaar bezig gehouden moeten worden, en de aanvoer naar amerika moet ook gelijkmatig blijven.
 
Misschien een stomme vraag, maar heeft iemand enig idee hoe 'vol' klas 10-4 al zit? Ik zit met smart te wachten op mijn brief over een eventuele datum. En ik weet dat ik ook de KLS kan bellen, maar ik dacht: ik probeer het eerst hier even;)

Alvast bedankt.
 
Ik ben ook ingedeeld voor klas 10-4! Ik ben nu ook een hyves voor de klas aant maken! Kunnen we alvast contact leggen en kijken waar iedereen vandaan komt/in ze tussenjaar gaat doen.
 
Ik ben ook ingedeeld voor klas 10-4! Ik ben nu ook een hyves voor de klas aant maken! Kunnen we alvast contact leggen en kijken waar iedereen vandaan komt/in ze tussenjaar gaat doen.

Wat aan de vroege kant, maar vind het best :p Hoe kom ik op die hyves?
 
hee steyn!
goed bezig!!

@CFIT: valt mee 10-3 hyve bestaat ook al, juist leuk om elkaar alvast te leren kennen toch?
@marty: saufmeister bestaat ook:p;)

grtz!
 
Ik stond eigenlijk op de wachtlijst voor 2011 maar ik heb een mail gekregen of ik in klas 10-4 geplaatst wil worden dus als het goed is ben ik er ook bij!
 
Back
Top