[Airwork Borrel] United Stripes Airline Crew Party - 6 april - Escape Amsterdam

United Stripes,

Het was zeker een succes, ik hoop echter dat ze bij de Escape nu zoveel verdiend hebben dat ze er voor volgend jaar een nieuwe muziek installatie van kunnen kopen en een paar nieuwe CD's zodat ze deze niet steeds op repeat hoeven te zetten.

Zonder gekheid, het was een KNAL feest, heel veel mensen. ( waaronder vele mooie vrouwelijke exemplaren )

Ik begin nu pas weer een beetje te recuppereren, het is voor mij 04:00 Lt geworden. Had wel last van een barstende hoofdpijn, maar toch was het leuk.

Het is dan na zo'n avond altijd weer de kunst naar je Hotel te komen als er mensen als Nosig en PH-JPC aan je arm lopen te trekken dat je nog meer bier moet komen drinken op een andere locatie, en als je dat dan niet wil, je ineens anders sexueel georienteerd schijnt te zijn:D.

El Stevo is toch gekomen, evenals de eerder genoemde PH-JPC, verder heb ik Q-nimbus gezien, Surferboy ( uiteraard) Nosig, Julliet Wiskey, Prettyfly (met aan het eind van de avond diverse mannen in de "single target track mode" achter haar aan), en nog wat mensen waarvan ik weet dat ze op Airwork zitten maar de nickname niet weet en uiteraard ook vele andere bekenden. Erg leuk, er waren zelfs Wannabee stewardessen!!!.

Foto's zijn gemaakt door Nosig, hopelijk zet ie er nog wat online. Ik heb er ook nog wel wat, maar die zijn bijna allemaal mislukt.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Ik wacht in spanning of op de verboden foto,sss
Jammer dat ik er niet bij was had het voor geen goud willen missen.

Next time bitter............
 
Ja, inderdaad roes uitslapen. Feest was zeer geslaagd, goed bezocht, netjes opgezet en erg gezellig. Er werd echt goed gedraaid vond ik, al denk ik wel dat ik oordoppen mee neem volgende keer. Ik zag de db meter herhaaldelijk naar 104 dB gaan, dat kan niet gezond zijn voor m'n medical. Moet zeggen dat je er op de dansvloer een stuk minder last van leek te hebben dan in de airwork / VIP hoek pal achter de draaitafel. Naast airworkers veel andere bekenden tegengekomen, ik geloof dat dat voor bijna iedereen wel zo was. Kennelijk relatief veel Transavianen, Denimmers en Arkemensen. KLM had recentelijk nog een groot feest, wat voor een relatief lagere opkomst zorgde vanuit het blauwe front, zo begreep ik later.

Vanwege gemeentelijke verplichtingen hield het helaas om 0400 op, terwijl de sfeer er erg goed in zat. Hierna buiten nog wat half bezopen doorgepraat met een Trans baas die in de organisatie zat en daarna met 2 stessen, een coco en PH-JPC een echte coco kamer bezocht om wat na te bieren. Rond 0630 afgetaaid naar de hotelkamer die PH-JPC en ik hadden gedeeld, helaas moest de check out om 1100 plaats vinden. Niet dat we ook maar iets gemerkt hebben van 1100 uur, ik heb in mijn droom drie keer allerlei bank angle en terrain warnings voorbij horen komen totdat ik om 1115 wat meer bewustzijn kreeg en langzaam ging beseffen dat dat wel eens een alarm van JPC's GSM zou kunnen zijn bedoeld om ons wakker te maken. JPC zelf lag er naast maar was zo ver heen dat ie totaal niets door had. :grijns:

Hierna gaan brunchen in de Three Sisters, wat een heerlijke uitsmijters hebben ze daar. De liters thee en appelsap gingen er ook goed in overigens, totaal geen koppijn ofzo overgehouden gelukkig. Helaas was André zo slim geweest om z'n gsm uit te zetten, dus ik vermoed dat hij wel lekker uit kon slapen :).

Hieronder een video impressie, druk op HQ (zichtbaar zodra ie speelt) voor High(er) Quality beeld en geluid:
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=yHKGRwutlRw[/YOUTUBE]

En de foto's:

507773456_UsH6e-M.jpg


507728468_kbpFt-M.jpg


De Very Important Airworkers hoek, met champagne en aardbeien met chocolade dip:

507728929_Ehr2G-M.jpg


507729406_NK5eD-M.jpg


507729859_DpLar-M.jpg


507733064_dpbUz-M.jpg


507729988_YwANL-M.jpg
 
Last edited:
En meer dansvloer plaatjes:

507730719_b27u6-M.jpg


Hé, daar staat m'n co waarmee ik 's ochtends nog uit Kristiansand ben gekomen :grijns::
507732170_bSwLt-M.jpg


507730408_7Qtw4-M.jpg


507731891_pw659-M.jpg


507731609_ANKkK-M.jpg


507731173_6uFvp-M.jpg


507731486_B6fxC-M.jpg


Spot de airworkers:

507732397_JXP75-M.jpg


507732765_GnxD9-M.jpg


En zo zie je hierboven maar weer dat de LVNL en de kleine luchtvaart weer heel goed met elkaar om kunnen gaan, all it takes is some looovvvvve.....
 
Kom ik een tijdje niet op het forum mis ik dit weer...... perfecte datum, perfecte plaats.... dat zal mij leren om airwork niet regelmatig te bezoeken.. :-(


Leuk om te horen dat het leuk was...
 
Nosig,

Ik weet dat je de beelden met een NOKIA gemaakt hebt, nu wil ik graag nog even weten welk model exact. Want de telefoon is met vlag en wimpel geslaagd voor de partypics test.

De SAMSUNG OMNIA is gezakt, BIGTIME, heb er beelden van gehad en er is niet 1 goeie bij :passed:

Alvast bedankt!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Mooie foto's Nosig!! :D Wel je hotel teruggevonden? :grijns:

@André: Maar goed ook dat die foto's niet gelukt zijn, zat een hele mooie van mij bij!:haha:
 
N82

N82

Ik weet dat je de beelden met een NOKIA gemaakt hebt, nu wil ik graag nog even weten welk model exact. Want de telefoon is met vlag en wimpel geslaagd voor de partypics test.

Het is een Nokia N82, met 5 megapixel cam met Carl Zeiss lens en echte (xenon) flitser. Hij heeft een mini SD slot waar ik een 4 gig kaartje in heb (kan tot 16 gig en hoger dacht ik), dus ruimte zat:

nokia-n82.jpg


nokia-n82-review.jpg
nokia-n82-memory.jpg


nokia-n82-nseries.jpg


Hotel was makkelijk te vinden (om de hoek tegenover Escape) dankzij de GPS. Konden met google maps (gekoppeld aan GPS) live de taxi chauffeur controleren of hij niet om aan het rijden was :D.

De camera is heel basic, helaas niet al te veel instellingen mogelijk. Maar de kwaliteit is best goed te noemen en handig genoeg voor losse plaatjes tussendoor zoals deze keer.
 
Geweldig zeg! Het ziet er supergezellig uit op de foto's. Pech dat zoiets op een maandag is, maar ze zorgen er op die manier wel voor dat alleen piloten en luchtverkeersleiders kunnen komen. En studenten, maar die kunnen natuurlijk 24/7.

Vind het overigens erg cool staan, zo'n Airwork tafel.

LaurensM, hartelijk dank voor de kaarten en de VIP tafel, zoals je ziet werd het goed gewaardeerd! En André natuurlijk dank voor het initiatief!
 
starsssnstripesss

starsssnstripesss

Was helemaal TOP...! Maar om echt n beetje bij te lullen liever weer naar de Teuge BBQ... En 2 uur slaap van maandag op dinsdag...Ik word oud:rolleyes:en was echt helemaal stuk..

Greetz JW!
 
Iedereen bedankt voor het stemmen, onze DJ is nu Airline DJ of the year 2009. :yeehaa:

Ik had dus geen idee dat de airwork corner in het VIP gedeelte was, anders was ik wel even gedag komen zeggen. Vooralsnog een erg goed feestje, met als enige minpunt dat Erick E een iets te lang moment van bezinking had ingebouwd tussen twee platen. :grijns:
 
Was een TOP feest. Helaas was ik net te laat (zoals altijd) om nog andere Airworkers behalve PH-JPC en André te zien. Wel heeeeeel veel andere bekenden gezien. Volgende keer ben ik er weer bij!

gr

Q
 
Back
Top