[Airwork Borrel] United Stripes Airline Crew Party - 6 april - Escape Amsterdam

Surferboy heeft ook vrij weten te regelen! CU morgen!:grijns:
 
Als er nog mensen met le voiture langs Almere komen hou ik me aanbevolen voor een lift (helaas zelf geen auto, ook geen nachttrein).
 
@nosig

@nosig

Gewoon ff LaurensM vragen of hij nog zo n %%%korting hotelkamertje kan regelen!! Anders nog uurtje afterparty crashen, maandag=meestal wel nog wel wat in club NL ofzo...

en om 5.51 gaat het eerste sprintertje alweer richting Almeriville;


Vertrek AMS 5:51
Aankomst ALM 6:20
reistijd ; 0:29
overstap; geen

:biertje:
 
Gewoon ff googelen op hotel Amsterdam, kaartje klikken, in de buurt van Rembrandplein kijken en klaar is kees.

Kost allemaal weinig, denk dat André en consorten met het treintje gaan, overnight kitje mee, Asperine voor "the morning after headache" en klaar is kees.

Er is nog een kaart als iemand wil gaan maar nog geen kaart heeft. morgen dan wel ff zelf op komen halen in Almere. PM me maar als je wil komen.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Onee he! het is een Airline feest, niet voor alle geile wannabee's!!!!
airline ID's worden gechecked aan de deur!
 
Onee he! het is een Airline feest, niet voor alle geile wannabee's!!!!
airline ID's worden gechecked aan de deur!

Er staat op de site van United Stripes "feel free to intoduce your friends" dus je hoeft niet persé bij een airline te werken. De mensen van United Stripes zien ook graag dat de kosten gedekt worden!

Ik ga in iedergeval mij company ID niet meenemen, ben veel te bang dat ik hem verlies in het feestgedruis :D Overigens zie ik mezelf al lopen met zo'n jammere lanyard om. Is overdag al Kl*ten, laat staan als je staat te feesten.

Groeten

:radar: André :radar:
 
:yeehaa:
JAAAAA ik heb vrij gekregen morgen!!
Ik ben 100% van de partij tot in de kleine uurtjes!
:yeehaa: :biertje:
 
Overigens zie ik mezelf al lopen met zo'n jammere lanyard om. Is overdag al Kl*ten, laat staan als je staat te feesten.

Ik denk dat er dan ook héél wat mensen op de koffie zonder koekjes mogen komen bij de baas als je daar met je airline logo's om je nek zat naar buiten rolt met een x aantal stewardessen. :grijns:
 
Ik denk dat er dan ook héél wat mensen op de koffie zonder koekjes mogen komen bij de baas als je daar met je airline logo's om je nek zat naar buiten rolt met een x aantal stewardessen. :grijns:

Haha ja het moet niet gaan lijken op een normale vlucht natuurlijk!
 
Lekker knallen vanavond!^^ Morgen de hele dag instruments en Mass & Balance MAAR we mogen uitslapen tot 9 uur!
 
Wat, geen naverslag van de belevenissen?? Of ligt iedereen nog zijn roes uit te slapen?
 
Back
Top