PVS info

Het was donderdag super heiig, en als je dan tegen de zon in vliegt zie je bijna niks. Helemaal aan het einde van de dag. Gister was er een erg duidelijke inversie. Dus er was wel iets van een horizontale lijn :p ook al is ie iets boven de horizon.
 
Zijn er nog mensen met nieuwtjes m.b.t. het PVS?
En kan iemand mij vertellen wat de afvalpercentages voor het PVS ongeveer zijn? Het is wel de laatste fase van de selectie natuurlijk en het liefst wil ik er gewoon in 1 keer doorheen knallen, om dan 'echt te beginnen'. Dat maakt het ook extra zuur dat ik wie weet hoe lang moet wachten op het PVS ..
 
Was al een aantal jaren geleden, toen één en ander nog in Nederland plaatsvond. Hoe het nu precies zit met aantallen weet ik niet...
 
Last edited:
Vandaag stukje VMO-2 gehad, kaakchirurg, rest op donderdag.

En die rangschikking van de PVS is zeker goed nieuws voor mij, ik heb mijn PO-1 reeds in augustus 2006 gehaald. Vandaar dat de mevrouw van de planning al zei dat het zeer binnenkort zou zijn.

Gruss
 
ik niet, jij wel? mag ik dan weten wanneer je PO-1 datum was?

Mijn PO1 was in de 2e week van januari, maar ik mag nog niet naar Portugal hoor :p Hoorde alleen via via dat iemand woensdag (vandaag dus) zou vertrekken ;) Maar er wordt weer voluit PVS gevlogen hoorde ik?
 
Klopt, degene die niet in het reguliere traject vallen (dus extra testen hadden bij vmo-2 b.v.) zitten er deze 2 weken.

Ik ben afgelopen vrijdag naar de briefing geweest, deze was voor 3 groepen tegelijkertijd. Eerste groep is zondag vertrokken, 2e groep gaat vandaag en mijn groep gaat maandag. Alles onder voorbehoud van het weer natuurlijk. Met deze groepen proberen ze de april klas vol te krijgen, wie heeft aangegeven dat hij in april al kan beginnen krijgt dus voorrang.

Alle 3 toestellen staan op dit moment overigens in Portugal, stond wel in de planning om deze weer eens terug te laten komen...
 
Klopt, degene die niet in het reguliere traject vallen (dus extra testen hadden bij vmo-2 b.v.) zitten er deze 2 weken.

Ik ben afgelopen vrijdag naar de briefing geweest, deze was voor 3 groepen tegelijkertijd. Eerste groep is zondag vertrokken, 2e groep gaat vandaag en mijn groep gaat maandag. Alles onder voorbehoud van het weer natuurlijk. Met deze groepen proberen ze de april klas vol te krijgen, wie heeft aangegeven dat hij in april al kan beginnen krijgt dus voorrang.

Alle 3 toestellen staan op dit moment overigens in Portugal, stond wel in de planning om deze weer eens terug te laten komen...

Ah fijn om te horen dat het weer op gang begint te komen ;). Succes alvast!
 
Jan beter dat je al bijna mag :)
Ik heb aangegeven dat ik pas in augustus kon beginnen dus moet nog even wachten.
Heb geen enkel idee hoelang dit ongeveer kan gaan duren. Ik hoop dat het op tijd aangegeven wordt omdat ik nogal druk zit met stage enzo....

Heb wel zin om te gaan!

Hoe was de briefing?

Gr
Martin`
 
Klopt, degene die niet in het reguliere traject vallen (dus extra testen hadden bij vmo-2 b.v.) zitten er deze 2 weken.

Ik ben afgelopen vrijdag naar de briefing geweest, deze was voor 3 groepen tegelijkertijd. Eerste groep is zondag vertrokken, 2e groep gaat vandaag en mijn groep gaat maandag. Alles onder voorbehoud van het weer natuurlijk. Met deze groepen proberen ze de april klas vol te krijgen, wie heeft aangegeven dat hij in april al kan beginnen krijgt dus voorrang.

Alle 3 toestellen staan op dit moment overigens in Portugal, stond wel in de planning om deze weer eens terug te laten komen...
Jan beter dat je al bijna mag :)
Ik heb aangegeven dat ik pas in augustus kon beginnen dus moet nog even wachten.
Heb geen enkel idee hoelang dit ongeveer kan gaan duren. Ik hoop dat het op tijd aangegeven wordt omdat ik nogal druk zit met stage enzo....

Heb wel zin om te gaan!

Hoe was de briefing?

Gr
Martin`
 
sorry voor de dubbele reactie, vanwege traag internet hier :/
kan m'n eerste bericht helaas niet verwijderen

***off topic***
 
Back
Top