KMA Informatiedagen

-arjen

New member
Zijn er mensen van dit board die naar de KMA Informatiedagen gaan?

Zie ook: http://www.nlda.nl/content/php/index.php?id=347&lang=NL&cat_id=3&pad2=Informatiedagen

Agenda 2009:

14 januari: KMA Informatiedag (volgeboekt)
11 februari: KMA Informatiedag (inschrijving geopend)
12 maart: KMA Informatiedag (inschrijving geopend)
8 april: KMA Informatiedag
13 mei: KMA Informatiedag
9 september: KMA Informatiedag
23 oktober: NLDA Oriëntatiedag
24 oktober: NLDA Oriëntatiedag
10 december: KMA Informatiedag

Ik ga zelf 11 feb.
 
Waarom zou ik daar naartoe willen?
Niet heel lullig bedoeld, maar heb toch al voor de sollicitatie/selectie gekozen. Dat heb ik wel overwogen gedaan. Waarom dan nog naar de informatiedag gaan?
(again, niet lullig bedoeld, maar gewoon nieuwsgierig)
 
Waarom zou ik daar naartoe willen?
Niet heel lullig bedoeld, maar heb toch al voor de sollicitatie/selectie gekozen. Dat heb ik wel overwogen gedaan. Waarom dan nog naar de informatiedag gaan?
(again, niet lullig bedoeld, maar gewoon nieuwsgierig)

Wie zegt dat het moet zijn om een beslissing te maken?

KMA Informatiedag is niet specifiek Luchtmacht, en alleen daarom kan het al interessant voor iemand zijn. En daarbij is het stukje voorlichting over wat je die 6 maanden daar doet niet super uitgebreid.
 
Wie zegt dat het moet zijn om een beslissing te maken?

KMA Informatiedag is niet specifiek Luchtmacht, en alleen daarom kan het al interessant voor iemand zijn. En daarbij is het stukje voorlichting over wat je die 6 maanden daar doet niet super uitgebreid.

nee oke, da's waar.... zal 's kijken of het me lukt... tussen alle tentamens en hoorcolleges en zooi....
(afschaffen die universiteit!!!!)
 
o.a. voor bbastienne;

Dit soort open dagen zijn er in principe voor iedereen die is geinteresseerd in een mogelijke baan bij defensie.

Voor aankomende vliegers is zo'n dag op zich ook interessant!
Vele kijken raar op als ze eerst 6 maand puur militair worden opgeleid.
Sommige die stoppen er mede daardoor zelfs mee.

Dus zo'n voorlichtingsdag is helemaal niet zo gek hoor ;)

Ben er zelf geweest, best interessant. Mijn 2e optie is ook landmacht als luchtmacht niks wordt :D

No offence hoor ;)

husky out
 
Ik ben ook naar de KMA infodagen geweest, puur voor een idee te hebben van wat me te wachten staat. Is gewoon informatief, en ook gewoon leuk! Was best gaaf om al die dingetjes te zien, de standen maar zeker ook de demonstraties :D... Is echt niet alleen om je 'over te halen'.
 
o.a. voor bbastienne;

Voor aankomende vliegers is zo'n dag op zich ook interessant!
Vele kijken raar op als ze eerst 6 maand puur militair worden opgeleid.
Sommige die stoppen er mede daardoor zelfs mee.

Dus zo'n voorlichtingsdag is helemaal niet zo gek hoor ;)

No offence hoor ;)

dat snap ik niet.
Voordat je gaat solliciteren naar een baan, zoek je toch precies uit wat het inhoudt??

No offence taken,

greetz,
Bastienne
 
dat snap ik niet.
Voordat je gaat solliciteren naar een baan, zoek je toch precies uit wat het inhoudt??

No offence taken,

greetz,
Bastienne

Ja en doe je dus mede door deze info dagen te gaan bezoeken. Het is wel heel recht door de bocht omdat zo te zeggen he, denk je dat die jongens die gestopt zijn op de kma totaal niet weten wat hun te wachten stond? Vast wel!
Alleen was de tegenslag toen ze daadwerkelijk op de kma zaten zo groot dat ze besloten te stoppen. Ik snap trouwens ook niet helemaal het punt om hier nou bijdehand te gaan lopen doen, er werd een vraag gesteld over wie nog meer naar de opendagen ging van de kma :eek:fftopic:
No offence.
 
Last edited:
Natuurlijk zoek je voordat je aan de selecties begint uit wat de opleiding allemaal inhoud. Maar als je toch een kijkje gaat nemen op de KMA, dan is het toch allemaal net iets anders als dat je je voorgesteld had, dat was bij mij dus ook het geval.

Ik vondt de dag erg interessant, en ik denk dat ik nu een goed en realistisch beeld heb van wat mij te wachten zal staan op de KMA als ik door de selecties kom.
 
ik zit nu echt in dubio... hou niet zo van open dagen enzo, maar als ik hier de reacties lees, kan het natuurlijk ook geen kwaad en is het wel beter voor m'n beeldvorming. Kom ik bij het volgende probleem. Ik heb op beide dagen waarvoor de inschrijving nu open is verplichte colleges... What should i do???
 
Wat vindt je belangrijker; zien waar je toekomst misschien ligt voor een dik half jaar, of 1 college missen?
 
Back
Top