Klas 10-3 (KLS)

Ik denk eerder dat de briefen niet op volgorde van COVA worden verzonden, aangezien de indeling van de klassen wel op die datum wordt gebaseerd en er al eerder mensen hebben gemeld dat zij in 10-4 zijn ingedeeld.
 
Hello People!

Na wat googlen kwam ik toevallig in dit topic terecht!

K zie dat de klas zich al aardig begint te vormen:)

Zelf ben ik ook ingedeeld in klas 10-3 aan de KLS!:D

Wellicht leuk eens af te spreken? kunnen we alvast kennis maken:p

Groeten!
 
Hyves, mijn idee, er was me iemand voor :p:! Nou maar even aangemeld en wachten op de almachtige beheerder.. Heb er al zin in ;)!
 
Hee allemaal!
ik zit ook in 10-3! het duurt wel nog een tijd, maar dan hebben we ook wat;)
heb me op hyves ook al aangemeld! ik zat met Michiel uit onze klas bij de GVSS.
Ik ben ondertussen gestopt met m'n HBO en ben in de tussentijd lekker aan het werk!:)

Yngwe
 
omdat dat de tweede wereld taal is waarschijnlijk.. Ik denk er ook nog over om Spaans te gaan doen, maar ik weet nog niet of het heel nuttig is om te kunnen spreken als piloot. anders is het altijd een mooi extraatje;)
 
ja inclusief Johan en Gunnar zitten we op 12, de 13e bleek in 10-4 of later te zitten:(
nja ik krijg die namenlijst toch een dezer dagen, dus dan weten we alle 15:)

gr. yngwe
 
Johan en Gunnar zaten dan zeker bij jouw met de grading oid? en jij krijgt een namenlijst, kan je daarom vragen bij de KLS?
 
ja daar heb ik om gevraagd bij de KLS;)
en nee een andere jongen wist dat ze als alles nog klopt in 10-3 zitten..;)

grt!
 
Johan en Gunnar zaten in de grading-groep waar ik ook in zat, sprak Gunnar laatst, en hij was volgens mij in 10-3 ingedeeld. Oscar zit in 10-3 of 10-4, weet ik niet zeker.

(hahaa, ben al klaar als jullie nog moeten beginnen ;))
 
ja Oscar bleek in 10-4 te zitten, maar van Gunnar nog niks gehoord.
Jonas heeft zich nu aangemeld en Johan zien we dan nog wel;)
goed begin iig:)
 
Back
Top