Klas 10-3 (KLS)

tsja het is niet anders.... beter een jaar wachten tussen school en de opleiding dan heel lang moeten wachten op een baan na de opleiding. Wat ik in de tussentijd ga doen, misschien naar het buitenland, misschien wat werken, rijbewijs halen, ik vermaak me wel.
 
het wordt waarschijnlijk werken en wellicht een extra taal leren. spaans is eigenlijk het meest voor de hand liggend.
ik hoop het jaar iig nuttig in te vullen :)
 
Last edited:
Voor mij wordt het denk ik een paar maanden australie of nieuw zeeland. Rijbewijs heb ik bijna en een taal leren ben ik helaas niet zo goed in ;) dus dat zal het niet worden...
 
Is er al bekend of klas 10-3 vol zit? Heb namelijk met maartendehond selectie gedaan op dezelfde data en heb mn medical gehad. ;)
 
het lijkt me duidelijk dat 10-3 vol zit, aangezien CFIT al een bevestiging voor 10-4 heeft gehad, check maar ff bij het 10-4 topic
 
10-3 zit al vol aangezien een vriend van me ook in 10-3 wou beginnen maar dat niet kan omdat het al vol zit. Dus volgens mij moeten er 15 mensen in 10-3 zijn ingedeeld.
 
Ja dat kan wel, maar de indeling vindt plaats op basis van de datum van je COVA gesprek. Aangezien Joey en ik op dezelfde dag COVA hadden zou hij in principe bij 10-3 horen. Tenzij ik net de laatste was van 10-3 en Joey de eerste van 10-4 ;)
 
Dan word het gewoon afwachten tot de verlossende brief op de deurmat valt, er staat op de KLS site dat het indd op COVA datum was doet moet wel goedkomen ;)!
 
Holy f*ck, klas 10-3....

Wat gaan jullie in de tussentijd doen? Gewoon uit nieuwsgierigheid...

Ik ga waarscheinlijk een jaartje psychologie op de VU studeren dan heb ik altijd een studie die ik leuk vindt om op terug te vallen, blijf ik in het ritme om te leren en kan ik de studie gebruiken voor een nevenfunctie. Bovendien mocht ik voor of na de KLS nog moeten wachten kan ik met de studie verder gaan. En mischien nog een cursus Spaans volgen, bijbaantje en wat vlieglessen nemen omdat ik gewoon niet kan wachten:).
 
Back
Top