Klas 10-3 (KLS)

Tot hoever plannen ze dit eigenlijk vooruit vraag ik mij af.... Als ze nu al klassen voor 2010 aan het vullen zijn!?

KLS heeft voor 2009 een hele kleine groep mensen aangenomen, evenals voor 2010. Vandaar dat nu al klas 10-3 gevuld wordt.

Je mag je in je handen knijpen dat je nu bent aangenomen. Kredietcrisis en het aanname beleid van KLM wat daaruit voortvloeid zorgen hiervoor.
 
KLS heeft voor 2009 een hele kleine groep mensen aangenomen, evenals voor 2010. Vandaar dat nu al klas 10-3 gevuld wordt.

Je mag je in je handen knijpen dat je nu bent aangenomen. Kredietcrisis en het aanname beleid van KLM wat daaruit voortvloeid zorgen hiervoor.

Dan is het natuurlijk wachten op een aannamestop daar bij de KLS. Er komt natuurlijk een grens aan het plannen.
 
Dan is het natuurlijk wachten op een aannamestop daar bij de KLS. Er komt natuurlijk een grens aan het plannen.

Tja, dat lijkt mij ook ja. Ik weet niet hoe dat zit met het aantal aanmeldingen en met het percentage wat door de selectie komt nu. Het zou kunnen dat ze (allicht enigszins "onbewust") strenger selecteren omdat ze niet iedereen kunnen aannemen. Alhoewel dat natuurlijk zuurder zou zijn als je nu wordt afgewezen aangezien je maar 1 kans krijgt. Ja of die aanname stop. Ik ben benieuwd.
 
Hey allemaal,

Ik heb vandaag een brief binnen gekregen van de kls en ben ook voorlopig ingedeeld in klas 10-3! Moet ook nog even 6vwo afmaken ;) En dan natuurlijk nog een jaartje wachten...
 
hee iedereen,
ik heb vandaag ook de brief gekregen met de mededeling dat ik ben ingedeeld in klas 10-3... op de site van de KLS zeggen ze dat er in 2010 4 klassen van 15 starten, deze klas is dus al aardig gevuld...
 
ik heb laatst ook nog te horen gekregen dat iig 1 van mijn mede-gradelaars ook in deze klas is ingedeeld. wellicht zijn dit er meer...
 
Oke dan zijn we nu dus in ieder geval met zeven mensen:

- girlypilot
- daniel-747
- Vlieg17
- Sidewinder.
- jesseveur
- michiel1805
- maartendehond

Heb ook nog twee mede-gradelaars die net medische keuring hebben gehad en er ook nog wel bij zullen komen :)
 
Wanneer denken jullie dat onze klas begint? Ze zeggen het derde kwartaal: januari, april, juli, september en dat wij dan de juli klas zijn....

Ik weet dat het een nutteloze vraag is, maar wilde even weten hoe jullie er over dachten :)

Zo te zien begint onze klas al aardig vol te raken!
 
ik denk zelf dat wij idd de juli klas zijn, en aangezien we als klas van 15 personen gepland staan zijn we al aardig compleet, 7 hier en nog een stuk of 4 a 5 die hier niet posten.
 
Heb gehoord dat 10-3 september wordt, en dat 10-4 nog een klein klasje aan het eind van het jaar is.
 
ik zou wel voorkeur hebben voor juli, september scheelt dan alweer twee maanden. maar daar hebben wij weinig inbreng in helaas.
 
Back
Top