Stand van Zaken deel 25

Status
Not open for further replies.
Zojuist met het CML gebeld, om ze nogmaals duidelijk te maken dat ik in Augustus op kan komen. Ik kan gelukkig m'n PVS al wel doen, ook al is m'n VMO-2 nog niet afgerond, loops schijnbaar parallel met elkaar. Hoe dan ook, het weer in Portugal schijnt echt goed te zijn en er zijn al 17 mensen van de lijst sinds ze weer begonnen zijn met vliegen. Er stonden volgens de mevrouw nog 35 kandidaten op de lijst voor het PVS
 
Zo aan de tijd van je post te zien neem je het er flink van ; Het uitgaansleven in enschede op donderdag! Ja mooie stad voor de kroegjes:D

:eek:fftopic:

Ey, je bent student en je moet wat ;).
Maar ik ben niet uitgeweest, ga nooit uit in enschede, kon gewoon niet slapen...
 
Nee ik heb nog geen datum... Zoals gezegd wordt eerst de April-klas naar het zonnige zuiden gestuurd. Ik kan zelf pas in Augustus opkomen, dus zal niet bovenaan het lijstje gestaan. Tevens is het inderdaad zo dat er naar de data van je keuringen gekeken wordt, ik heb begin dit jaar m'n PO1 pas gedaan, dus ik zal niet 1 van de eersten zijn.
 
Ik sluit ook aan achter in de wachtrij. I.v.m. stage kon ik aankomende dinsdag niet op VMO2 verschijnen. Dus hiervoor op de wachtlijst. En ik kon ook niet in de week van 2 maart naar Portugal dus ook hiervoor op de wachtlijst. Als ik alles zou halen zou ik in november willen beginnen dus ik kan nog wel even wachten. Wel balen dat het nu langer duurt voordat ik de "definitieve" uitslag heb.

Hoe dan ook, het weer in Portugal schijnt echt goed te zijn en er zijn al 17 mensen van de lijst sinds ze weer begonnen zijn met vliegen

Wanneer zijn ze weer begonnen met vliegen dan? Eind januari?! En over die wachtlijst, staan hier mensen op die om een of andere reden een andere datum moesten kiezen voor PVS of zitten hier ook de mensen bij die alle data van de brief volgen?
 
Last edited:
Ik geloof inderdaad eind januari weer begonnen. Het kan heel vlot gaan als het weer mooi blijft maarja das natuurlijk gissen...

Ik ben de PVS datum van de brief al ver voorbij. Ik denk dat dit voor 90 % van de deelnemers geldt eigenlijk :)
 
Ik stond er al een tijdje niet meer tussen, maar ben ondertussen klaar met de opleiding. Sinds deze week to be precise. :cool:

Nu lekker operationeel als tweede vlieger (SAR) op de Lynx. :airforce:

Iedereen op dit board veel succes met jullie selectie/opleiding, it's all worth it!
 
Hé Wepz, gefeliciteerd! Knap gedaan. En bovendien leuk om te zien dat weer een Airwork wannabe het tot de cockpit heeft geschopt. :yeehaa:
 
Gisteren brief gekregen van het cml!

Ik sta op de wachtlijst voor de PVS, met een 3tje achter mn naam. Dit houdt in dat de planning is dat ik in augustus begin aan de KMA. De mensen die geplanned (dus niet die wel willen, maar geplanned) zijn om in april te beginnen, mogen eerst naar portugal, en dan kom ik!
 
Voor de stand van zaken: Vorige week heb ik contact gehad met het CML over mijn trainingschema en resultaten tot nu toe. De sportinstructeur die mijn eerste FAM heeft afgenomen zegt dat ik op de goede weg ben, en er bijna ben. Hij heeft me aangeraden nog even 3 weken door te trainen en dan een afspraak te maken.

Dus nog eventjes en dan gaat het voor mij weer verder !
 
Haha omg, what a mess. heb dus even gekeken, na het lezen van Redskull's bericht, of ik toevallig ook zo'n brief had ontvangen en jaaa hoor, lag onderin de bus.

Bij mijn brief, wat me erg verbaast, geen nummertje achter m'n naam, terwijl ik toch al tijden aangeef zo snel mogelijk te willen beginnen.. maandag maar weer even bellen naar het CML dus.
 
nee, ze weten gewoon niet dat ik aangegeven heb zo snel mogelijk te willen beginnen. althans dat staat in de brief.
 
Ja goed zo gaan die dingen... Ze hebben me op het CML persoonlijk gevraagd (2 maal, en op sollicitatiepapieren) wanneer ik op kon komen, maar goed is blijkbaar lastig, al dat papierwerk :D
 
ik heb ook een brief met de 3 achter mijn naam :)
wel netjes trouwens dat ze ff iedereen dmv een brief op de hoogte stellen

grtz Martin
 
Haha omg, what a mess. heb dus even gekeken, na het lezen van Redskull's bericht, of ik toevallig ook zo'n brief had ontvangen en jaaa hoor, lag onderin de bus.

Bij mijn brief, wat me erg verbaast, geen nummertje achter m'n naam, terwijl ik toch al tijden aangeef zo snel mogelijk te willen beginnen.. maandag maar weer even bellen naar het CML dus.

Dus ik ben niet de enige bij wie ze vergeten zijn wanneer de opkomstdatum is :p:. Ik heb ook een brief gekregen, zonder een nummertje achter mijn naam, terwijl ze minder als twee weken geleden daarvoor nog gebeld hebben.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top