Wat is de absoluut Uber RULENDE smartphone?

Beetje vreemd die mannen van phoneshop.nl

Vorige week een Iphone besteld icm een vodafone ondernemersbundel. Reactie van phoneshop: gaat niet als prive persoon zonder KvK nummer.

Ik gemaild naar Vodafone en kreeg meteen een mailtje terug: Gaat wel, zelf zeer gebruikelijk om als prive persoon een ondernemersbundel af te sluiten. Geen enkel probleem.


Mailtje doorgestuurd naar phoneshop. Reactie: niet lullen, gaat niet.
Nou dan niet. Rij ik toch naar Belgie.
 
Trouwens de ubersmartphone:

2j17l7n.jpg
 
Absoluut niet, de uber smartphone: HD2 eind 2010, als er windows phone 7 series opzit;)

Win7 ziet er inderdaad erg goed uit inderdaad, maar beide foons zijn prakticsh gelijk aan elkaar, het verschil zit m dan in het OS. Probleem met win7 is echter wel dat alle "oude" apps, zoals het er nu naar uitziet, niet zomaar op win7 draaien. Je verliest dan een boel software, aangezien niet elke developer tijd en zin heeft zijn software aan te passen.
Echter dat zijn de verhalen nu, eerst maar eens zien hoe heet de pap gegeten wordt. (en of HTC werkelijk zich aan de belofte houdt om de HD2 te upgraden).
 
Nee, het OS is "Windows Phone". Flinke verandering van wat ze voorheen op de mobieltjes hadden, ben benieuwd.
Ik weet hoe het heet, maar win7 is nu eenmaal makkelijker typen ;)

Voor zover ik het begrepen heb van diegenen die er al mee mochten spelen, schijnt het wel snappy en fatsoenlijk aan te voelen, maar hedendaags is en blijft de userbase en hun programma's in een soort van market toch essentieel. Hopen dat win7 ( :kiss: ) daarin niet ondergaat doen t.o.v. android en de iphone..
 
Even een update vanaf mijn kant, heb ondertussen de iPhone van Phoneshop ontvangen, goed mail contact, netjes behandeld op m'n vragen, nieuw kaartje van Vodafone gehad van hun, omdat er misschien problemen kunnen ontstaan met mijn ruim 10 jaar oude 'Ben' sim i.c.m. HSDPA. April gaat mijn nieuwe abonnement in, dus even afwachten hoe de nummerportering verloopt van tmobile naar Vodafone. Maar tot nog toe tevreden klant van phoneshop.
 
Win7 ziet er inderdaad erg goed uit inderdaad, maar beide foons zijn prakticsh gelijk aan elkaar, het verschil zit m dan in het OS. Probleem met win7 is echter wel dat alle "oude" apps, zoals het er nu naar uitziet, niet zomaar op win7 draaien. Je verliest dan een boel software, aangezien niet elke developer tijd en zin heeft zijn software aan te passen.
Echter dat zijn de verhalen nu, eerst maar eens zien hoe heet de pap gegeten wordt. (en of HTC werkelijk zich aan de belofte houdt om de HD2 te upgraden).

muahmuah, processor etc zijn wel gelijk maar hd2 heeft nog altijd een mooi groot scherm, niet te groot maar wel groot genoeg. Alleen hopen dat ik hem wel kan upgraden naar WP7S!:)
 
Ok Smartphone GOEROES!!!

Het is zover, André heeft een IPHONE!!! Jawel een 3g 8Gb.

Nu is de vraag, wat moet ik er op zetten aan Apps?

Er moet toch ook een keer iets komen als de Absoluut Uber RUlende Airwork Pilot Apps List de AUAPAL.

Laat maar eens horen!

Ik heb trouwens een toestel met t-Mobile simlock maar wel met T-mobile kaartje, kan ik nu wel alles shit er op zetten?

Groeten

:radar: André :radar:
 
muahmuah, processor etc zijn wel gelijk maar hd2 heeft nog altijd een mooi groot scherm, niet te groot maar wel groot genoeg. Alleen hopen dat ik hem wel kan upgraden naar WP7S!:)
Het scherm is inderdaad groter, maar dat is nu juist voor mij een nadeel. Groter dan 3.5 - 4 inch hoeft toch echt niet van mij...
 
Ja het kan ook een nadeel zijn. Toen ik mijn hd2 ging halen, was dat het enige breekpuntje.. ik heb toen ook eerst dat ding in m'n broekzak gehad voor dat ik hem kocht.. Maar ik moet zeggen: de grote van het toestel bevalt mij uitstekend!;)

Het scherm is mooi groot, maar omdat het toestel alleen maar scherm is, valt de grote wel mee.. er zitten niet van die mega randen omheen en hij is nog lekker dun ook:)
 
Toch jammer, hij vraagt om een Uberrulende smartphone, en dan koopt ie een Iphone 3G.

Ojjo29,

Je hebt gelijk, het had een Iphone 3 GS moeten zijn, maar ja, ik heb niet zoveel geld en wou het eerst even lafjes proberen.

Deze kan ik vrij makkelijk weer via marktplaats verkopen en straks, 28 juni heb ik gehoord, komt de nieuwe Iphone met 5 MP camera met Flash ( het enige wat ik van mijn ouwe Nokia N82 mis om eerlijk te zijn). Ja, en dan neem ik wel een nieuw abonnement en heb ik EINDELIJK de UberrulendeSmartphone!

Groeten

;radar: André :radar:
 
Klopt, jij bedoelt de Iphone 4G?
dat wordt toch een beest..
- Dualcore
- ondersteunt 4g (lte) is heel mooi, alleen 3g heeft nog niet eens overal dekking..
- oled scherm
- videochat
- hogere resoluties/betere grafische chip

als vodafone/t-mobile een 4g netwerk opzet zou dit echt de Uberrulendesmartphone worden!;)
 
Apple en Flash? Dat gaat op de korte termijn echt (terecht) niet gebeuren. Daar durf ik wel wat op in te zetten.
 
Apple en Flash? Dat gaat op de korte termijn echt (terecht) niet gebeuren. Daar durf ik wel wat op in te zetten.

Android (Nexus) gaat ondertussen wel langzaam flash krijgen, dus de race is on zou je denken: http://techcrunch.com/2010/02/22/farmville-nexus-one/

Ondertussen heeft Apple wereldwijd haar iphone marktaandeel vorig jaar bijna verdubbeld (in de US nog veel groter aandeel), wereldwijd nu nummer 3 achter Blackberry en Symbian (Nokia): http://techcrunch.com/2010/02/23/smartphone-iphone-sales-2009-gartner/
 
Android (Nexus) gaat ondertussen wel langzaam flash krijgen, dus de race is on zou je denken: http://techcrunch.com/2010/02/22/farmville-nexus-one/

Ondertussen heeft Apple wereldwijd haar iphone marktaandeel vorig jaar bijna verdubbeld (in de US nog veel groter aandeel), wereldwijd nu nummer 3 achter Blackberry en Symbian (Nokia): http://techcrunch.com/2010/02/23/smartphone-iphone-sales-2009-gartner/

Ach die iPhone is maar een hype.
¾ van de mensen hebben hem meer voor de 'patsfactor'.
750 voor zo'n toestel? Give me a break....

Heb nu een N97, wel tevreden over, maar misschien binnenkort naar de touch hd2 al weet ik dit niet 100% zeker aangezien ik een qwerty ben gewend.
 
Ojjo29,

Je hebt gelijk, het had een Iphone 3 GS moeten zijn, maar ja, ik heb niet zoveel geld en wou het eerst even lafjes proberen.

Ik vind het een goede keuze ;)! Sommige bluetooth belsystemen in de auto werken ook niet met de 3GS.. zou zelf ook voor de 3G zijn gegaan! Bevalt hij?
 
Ach die iPhone is maar een hype.
¾ van de mensen hebben hem meer voor de 'patsfactor'.
750 voor zo'n toestel? Give me a break....

Heb nu een N97, wel tevreden over, maar misschien binnenkort naar de touch hd2 al weet ik dit niet 100% zeker aangezien ik een qwerty ben gewend.

De iphone is wel duur, maar niet zo duur. Ter info:

N97 € 371
HTC HD2 € 498
N900 € 521
iPhone € 575 (in België, 589 in NL)
Nexus One € 799

Inderdaad, de meeste mensen kopen hem voor de bling factor en vanwege het enorme gemak. Dat zegt nog niet dat je er niet gigantisch veel mee kan doen, juist ook door die populariteit. Voor die 8 tientjes meer (in vergelijking met HD2) zou ik het wel weten.
 
Back
Top