Jaja

O

Onassis

Guest
RTL4....wat een kwaliteitszender!
Ik moest even een fotootje nemen van de uitzending....
<----Zie avatar

:eek:fftopic::D


even aan toevoegen voor de wannabe's: reden genoeg nu....;)
 
Last edited:
Ja, dat geloof ik allemaal wel, maar niemand verteld me hoe!
Tot dusver weet ik dat je kansen groter zijn als je met een lelijke kleine bulldog over straat loopt. Toch,........ FD?
 
Gewoon je uniform aanhouden in de kroeg. We horen graag van je hoe dat komend weekend bevallen is :D.
 
Ja, dat geloof ik allemaal wel, maar niemand verteld me hoe!
Tot dusver weet ik dat je kansen groter zijn als je met een lelijke kleine bulldog over straat loopt. Toch,........ FD?
Dan is de ideale combinatie:

In je piloten pakje achter een kinderwagen met een lelijke kleine bulldog aan je arm...

Succes gegarandeerd....
 
Dan is de ideale combinatie:

In je piloten pakje achter een kinderwagen met een lelijke kleine bulldog aan je arm...

Succes gegarandeerd....

En ik maar die lelijke kleine bulldog in die kinderwagen duwen en die baby over de straattegels slepen... ik dacht al, wat doe ik toch verkeerd!
 
En ik maar die lelijke kleine bulldog in die kinderwagen duwen en die baby over de straattegels slepen... ik dacht al, wat doe ik toch verkeerd!
Krijg je ook wel wat achter je aan, maar niet wat je wilt, denk ik...

:D
 
Beetje jammer,

Ik had Onassis wel met zijn nieuwe Armani uniform in dat filmpje verwacht.... :p:p:p
 
Je bent geen vrouwen magneet, meer een "gold digger" magneet.
Dat is iets heel anders.

Helemaal mee eens. Komt vooral omdat iedereen nog steeds denkt dat piloten bergen met geld verdienen. Iedereen kent die ICA KLM oom van 3ton. Niemand die vliegenier met 1,5ton schuld en 40k inkomen.

Leuk filmpje, vind alleen dat die verklede marinier er als een boer bij loopt. Nogal wiedes dat ie aangesproken wordt door, op z'n zachts gezegd, iemand uit de oudere bevolkingsgroep.:haha:
 
Beetje jammer,

Ik had Onassis wel met zijn nieuwe Armani uniform in dat filmpje verwacht.... :p:p:p

Ha! ja dat zou nog wat zijn...niet zo'n joker met een matje en een pakkie uit de feestwinkel :dozey:
 
Dan is de ideale combinatie:

In je piloten pakje achter een kinderwagen met een lelijke kleine bulldog aan je arm...

Succes gegarandeerd....

Dan heb ik binnenrkort dus meer kans!!!!:D:haha:

Kleine bulldog - check (mopshond ook goed...?)
Baby - check (in februari dan)

Nou kom maar op!!

PS Onasiss, kan je niet ff dat fotootje mailen? Kan ik iedereen weer even op hun plek zetten als ze het tegenovergestelde beweren.
 
Back
Top