KLS maart 2009 (klas 9-2?)

hmm, ik denk dat die juni klas niet klopt. Dat komt omdat de AP&M'ers vaste starttijden hebben door de studie in combinatie met de Hanzehogeschool en dus niet 2 maanden thuis mogen zitten. Onze startdatum was week 18, eind April.
 
Hoi mensen,

Ik heb net gebeld (5 minuten geleden) naar de KLS. Dit jaar begint er een klas in januari (27 mensen), juni (16 mensen) en september (16 mensen) en alle klassen zijn al gevuld. Ook voor mij is het dus waarschijnlijk wachten tot 2010. Terwijl mij eerst nog is gevraagd om in januari te beginnen, had ik nu maar ja gezegd!!!!!

Maar wat zeiden ze dan toen je vroeg of je daarbij zat? of wilden ze dat niet zeggen?

Flantua
 
Dat zou echt balen zijn. Was afgekeurd op een oog, maar na mijn laserbehandeling heb ik grote kans goedgekeurd te worden bij de Second Opinion, en had verwacht dat ik in maart zou kunnen beginnen. Maar als het klopt wat girlypilot zegt, zou ik ook moeten wachten tot 2010.
 
Zojuist een brief binnen gekregen van KLS, dat 't nogal wat verschoven is. Van klas 9-3 (juni 09) naar klas 9-3 (!!) in week 39. Klas 9-2 begint volgens het schrijven week 21. M'n geduld wordt wel erg op de proef gesteld, maar we hebben zin!
:biertje:
 
En ik welke klas je komt is dus nog niet bekend? Ik heb (nog?) geen brief binnen gekregen. Zal ze dinsdag als ik nog niks heb even bellen.
 
Jawel, 9-3 is het geworden. Week 39. Eind september...
Bovenaan mijn brief stond: eindselectie medische keuring. Terwijl ik al wel wist dat ik goed gekeurd was. En bovendien: in juni was ik al klaar met de selecties....
 
Back
Top