KLS maart 2009 (klas 9-2?)

Arthurkl

New member
Zijn er al mensen die enig idee hebben of ze in maart beginnen met de opleiding? Ik heb gisteren de medische keuring gehad en had voor het COVA-gesprek aangegeven dat ik in maart zou willen beginnen. Ik zou niet weten of de klas in maart 9-1, 9-2 of misschien zelfs 9-3 is, maar heb er in ieder geval zin in!
Laat maar even horen of je er ook bij zit
 
Verheug je nergens meer op, de hele klassenindeling gaat over de kop omdat de economische crisis toeslaat. De KLS gaat weer over op minder studenten, en dus een andere indeling.

Ben er zelf ook niet blij mee. We zullen zien wat het wordt.
 
Over de kop is overdreven. Ze wilden 6 klassen per jaar gaan invoeren, maar dat blijven er 5. Niet meer niet minder.
 
Zijn er al mensen die enig idee hebben of ze in maart beginnen met de opleiding? Ik heb gisteren de medische keuring gehad en had voor het COVA-gesprek aangegeven dat ik in maart zou willen beginnen. Ik zou niet weten of de klas in maart 9-1, 9-2 of misschien zelfs 9-3 is, maar heb er in ieder geval zin in!
Laat maar even horen of je er ook bij zit

In januari begint klas 9-1, dus ik kan me goed voorstellen dat in maart klas 9-2 begint. Ik kan de bovenstaande berichten bevestigen. Het blijven gewoon 5 klassen per jaar.
 
Ik heb voor mijn cova (2 december) ook aangegeven in maart te willen beginnen, maar net voor mijn cova gesprek werd inderdaad aangegeven dat ze nog niets zeker wisten. Misschien dat ze inmiddels al meer weten? 30 december heb ik mijn medische keuring! Misschien toekomstige klasgenootjes Arthurkl?!
 
Ja, misschien ben jij mijn eerst gevonden klasgenootje! Aangezien je in maart begint, neem ik aan dat je je eindexamen en zo al hebt gehaald? Ik heb nog niks gehoord van de KLS over eventuele startdata, maar ik neem aan dat we dat snel ergens krijgen. Ik ontvang rond de 25e mijn uitslag van Medische Keuring (4 december gehad).
 
Ik werk al, dus vandaar dat ik in maart kan beginnnen. Jammer dat we zo lang moeten wachten op de uitslag van de medische keuring! Blijft spannend totdat ik de definitieve brief heb ontvangen :)
 
Over de kop is overdreven. Ze wilden 6 klassen per jaar gaan invoeren, maar dat blijven er 5. Niet meer niet minder.

Dus dat zouden dan 60 (aannames dit jaar) - 30 (klas 9-1) 30 mensen verspreidt over 4 andere klassen worden. Worden gezellige klassen!
 
Zo kan je de discusie nog jaren lang vol houden.

Ik heb gehoord dat, hij heeft verteld zo en "men " is er van ovetuigd. etc.
Is er nu niemand die even de KLS kan kontakten en vragen, luister eens even, Ivoren Toren zitters, wij zitten hier met een gemotiveerde groep aankomende studenten en we willen even weten hoe het nu eigenlijk zit.

Ondetekend, een man of vijftien of zo.

Als je daar geen valide antwoord op krijgt, ga rechten studeren, de komende dertig jaar gegarandeerd werk.

Als je toch vlieger wil worden, be my guest, ben het zelf ook geweest, maar stel kritische vragen, en dont take no or dont know for an answer. Als een vliegschool je aan wil nemen om een beroepsopleiding te volgen hebben ze een leveringsverplichting. Dat betekent niet dat ze je een baan moeten garanderen, neen, dat betekent dat ze je in de eerste plaats moeten vertellen wat ze met je geld gaan doen en waar je plaats in de toekomst is, in de beoogde opleiding wel te verstaan. Is die uitleg boterzacht, ga, nogmaals, rechten studeren.

Elke andere uitleg die een vliegschool geeft is ingegeven door een misplaatste rethoriek met als enig doel om de omzet te redden zolang als het kan en zolang de regulerende authoriteiten in de beste Wall Street tradities niet zien of willen zien dat er "Ponzi schemes" gecreerd worden.

Als aankomend student heb je gewoon het recht om de vliegschool, waar je je zak met euro's naar toe brengt, een verantwoorde vraag te stellen en een gedegen,onderbouwd antwoord te krijgen. Een antwoord als, we weten het nog even niet, dont call us we call you, is in het verleden meerder malen een overture geweest naar een deconfiture van het instituut.

Als er hier en daar geopponeerd wordt dat je niks te makken hebt omdat er voor jou twintig anderen zijn, wel, laten ze die twintig anderen dan maar vinden.
Ik denk het niet. Vliegscholen, en ook de KLS, moeten zich eens gaan realiseren dat de jonge mensen van tegenwoordig met een ambitie om vlieger te worden zich niet langer met een kluit in het incompetente riet laten sturen.

Als een vliegschool een antwoord fabriceerd in de kategorie, we weten het nog even niet, U hoort van ons, dan is daar niet het casino waar je moet gaan gokken. Ga rechten studeren, of wordt tandards.

Cheers
Art:kerst:
 
Art, wij vertellen wat wij weten. Alleen de berichten veranderen over de tijd nogal, dat maakt het allemaal wat vervelender. Op dit moment is in ieder geval bekend dat de KLS terug gaat naar 60 man in 2009. Hoe klas 9-1 durf ik nog niet eens met zekerheid te zeggen. Ik weet het in ieder geval niet zeker en ik denk dat de mensen die dit als eerste zeker weten, in klas 9-1 zullen zitten. Het bericht van de 60 man per jaar staat op dit moment ook op de site (http://www.pilootworden.nl/hasflash/9/page/7391/). Ik denk dat we ons van Batdog niet al te veel aan moeten trekken. Batdog: beetje tijd over denk ik? Probeer www.cavv.nl eens, denk dat je de rest verder zelf wel weet...
 
Er is 1 ding zeker op het moment en dat is dat het nog onzeker is hoe de indeling van de KLS voor volgend jaar uit gaat zien. KLS is op het moment druk bezig met een indeling te bepalen voor volgend jaar maar hier is nog niks zeker in. Het heeft er echter wel alle schijn van dat klas 9-1 gewoon in januari begint. Voor de rest is het afwachten en kan je alleen maar speculeren. Dit kunnen we gaan doen we kunnen ook gewoon afwachten wat eruit komt. Veranderen kunnen we het toch niet.
 
Art, wij vertellen wat wij weten. Alleen de berichten veranderen over de tijd nogal, dat maakt het allemaal wat vervelender. Op dit moment is in ieder geval bekend dat de KLS terug gaat naar 60 man in 2009. Hoe klas 9-1 durf ik nog niet eens met zekerheid te zeggen. Ik weet het in ieder geval niet zeker en ik denk dat de mensen die dit als eerste zeker weten, in klas 9-1 zullen zitten. Het bericht van de 60 man per jaar staat op dit moment ook op de site (http://www.pilootworden.nl/hasflash/9/page/7391/). Ik denk dat we ons van Batdog niet al te veel aan moeten trekken. Batdog: beetje tijd over denk ik? Probeer www.cavv.nl eens, denk dat je de rest verder zelf wel weet...

Waar komt die vijandigheid vandaan zeg? En wat ik moet ik die studentenvereniging?
 
Zo kan je de discusie nog jaren lang vol houden.

Ik heb gehoord dat, hij heeft verteld zo en "men " is er van ovetuigd. etc.
Is er nu niemand die even de KLS kan kontakten en vragen, luister eens even, Ivoren Toren zitters, wij zitten hier met een gemotiveerde groep aankomende studenten en we willen even weten hoe het nu eigenlijk zit.

Ondetekend, een man of vijftien of zo.

Als je daar geen valide antwoord op krijgt, ga rechten studeren, de komende dertig jaar gegarandeerd werk.

Als je toch vlieger wil worden, be my guest, ben het zelf ook geweest, maar stel kritische vragen, en dont take no or dont know for an answer. Als een vliegschool je aan wil nemen om een beroepsopleiding te volgen hebben ze een leveringsverplichting. Dat betekent niet dat ze je een baan moeten garanderen, neen, dat betekent dat ze je in de eerste plaats moeten vertellen wat ze met je geld gaan doen en waar je plaats in de toekomst is, in de beoogde opleiding wel te verstaan. Is die uitleg boterzacht, ga, nogmaals, rechten studeren.

Elke andere uitleg die een vliegschool geeft is ingegeven door een misplaatste rethoriek met als enig doel om de omzet te redden zolang als het kan en zolang de regulerende authoriteiten in de beste Wall Street tradities niet zien of willen zien dat er "Ponzi schemes" gecreerd worden.

Als aankomend student heb je gewoon het recht om de vliegschool, waar je je zak met euro's naar toe brengt, een verantwoorde vraag te stellen en een gedegen,onderbouwd antwoord te krijgen. Een antwoord als, we weten het nog even niet, dont call us we call you, is in het verleden meerder malen een overture geweest naar een deconfiture van het instituut.

Als er hier en daar geopponeerd wordt dat je niks te makken hebt omdat er voor jou twintig anderen zijn, wel, laten ze die twintig anderen dan maar vinden.
Ik denk het niet. Vliegscholen, en ook de KLS, moeten zich eens gaan realiseren dat de jonge mensen van tegenwoordig met een ambitie om vlieger te worden zich niet langer met een kluit in het incompetente riet laten sturen.

Als een vliegschool een antwoord fabriceerd in de kategorie, we weten het nog even niet, U hoort van ons, dan is daar niet het casino waar je moet gaan gokken. Ga rechten studeren, of wordt tandards.

Cheers
Art:kerst:

Zeg Art,

We schrijven contacten al negentig jaar niet meer met twee k's.

Groetjes thuis,
Diederik-Jan-Willem-Ferdinand.
 
Hoi mensen,

Ik heb net gebeld (5 minuten geleden) naar de KLS. Dit jaar begint er een klas in januari (27 mensen), juni (16 mensen) en september (16 mensen) en alle klassen zijn al gevuld. Ook voor mij is het dus waarschijnlijk wachten tot 2010. Terwijl mij eerst nog is gevraagd om in januari te beginnen, had ik nu maar ja gezegd!!!!!
 
Back
Top