FD

J

Julien

Guest
Jo mensen,

Ik vertrek met gezin en al voglende week vrijdag richting de States om een rondreis te maken door het midwesten. Tijdens Xmas en New Year's Eve zijn we in Denver. Paar maandjes geleden had ik met onze trouwe verlaten airworker FD afgesproken om ff wat van me te laten horen als ik in Denver ben. Had z'n cellphone number gekregen, maar die ben ik dus kwijt. Heb al twee PM's gestuurd, maar het lijkt er op dat hij van de aardbodem is verdwenen. Weet iemand wat er met FD aan de hand is, zodat ik hem met Kerst persoonlijk kan toespreken dat het oncollegiaal is om niets meer van zich te laten horen op Airwork :grijns: . Of is ie gewoon onder een andere account / colour herintegreerd ? Ik mag hopen dat er niets ernstigs aan de hand is...
 
Last edited:
Mmmh daar heb je een punt. Denk dat hij instructeur CRM is ''hoe om te gaan met vrije markters'' :D
 
Als je bij KLM zegt dat je onder een anonieme naam Flying Dutchman schrijft op een openbaar forum als airwork, zou ik eigenlijk ook niets meer van me laten horen onder de naam Flying Dutchman :D
 
Julien,

Ik heb je het nummer ge-PM-ed. Hier heb ik enkele dagen geleden nog contact mee gehad.

gr

Q
 
Heb laatst ook gekeken wanneer hij hier voor het laatst was. Al een tijd geleden. Hopelijk is alles in orde.
 
Een 18+ subforum waar we kunnen ouwehoeren / plaatjes posten van schaars geklede stessen ?
 
Julien, ik heb een paar dagen een 'happy thanksgiving' berichtje gekregen van FD. Ik zal je nummer per pm toesturen.
 
Mannen bedankt! Zal hem vanavond ff opbellen, hij ligt nu waarschijnlijk te slapen naast een van zijn avatars ;)
 
AAA meeting (Association of Airworkers Anonymous) six months ago.....

FD: I don't need airwork, I can quit anytime I want. From now on I will only listen to fox news and Limbaugh. Who needs airwork..... en verlaat het gebouw

Hele groep zit stil, kijkt met de mond open en staat ook op als FD de kring verlaat. Onder luid applaus verlaat hij de sessie. Voegt woord bij daad en hasn't been seen ever since.

Laatst is hij gezien als vrijwillger bij de organisatie van moeders Holloway......zeggen de geruchten.
 
From now on I will only listen to fox news and Limbaugh.

Hahahaha, Briljant!!! Me too, I love "fair and balanced news" en Rush for president hahaha.

Die Rush Limbaugh show is gewoon hilarisch, echter, hij bedoelt het serieus, en dat maakt het nog leuker, helemaal als je bedenkt dat heel veel mensen het roerend met hem eens zijn. Heerlijk om naar te luisteren.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Misschien moeten we namens Airwork hem een nieuwe computer geven met de Kerst ??


Ok, het gaat slecht met de economie in de USA, maar is het inmiddels zover dat deze acties nodig zijn??? :eek:

Lijkt me eerder dat hij eindelijk aan een vaste relatie begonnen is en niet meer op internet mag komen van de grote baas! :kerst:
 
Nee joh, nog niet zo heel lang geleden heeft hij een nieuwe appel gekocht. Die verrotten toch niet snel? Daar heeft hij nog een hele lange thread aan besteed.
 
Heb een aantal dagen geleden nog een teken van leven van 'm gehad, zowel op hyves, facebook en sms. Sterker nog, hij komt waarschijnlijk binnenkort naar NL!
 
Back
Top