Wie komt er in JAR-24 (Martinair)

Slash

New member
Beste Airworkers,

Onlangs ben ik in contact gekomen met een andere Airworker die in JAR-24 komt, en dus begint op 23-03-09 bij de Martiniar Vliegschool. Nu begin ik zelf ook op 23-03-09 en dus vroeg ik mij af of er nog meer Airworkers zijn die in deze klas komen?

Misschien is het een handig topic om elkaar te leren kennen, en misschien volgen hier nog wat carpool situaties en dergelijke uit

Mvg,

Slash


NOTE van Mr. Orange: Topictitel iets aangepast voor de duidelijkheid dat het hier om een Martinair klas gaat.
 
Last edited by a moderator:
Goeie morgen allemaal,

ik sta ook ingepland voor JAR-24! Ik heb er echt zin in!
Nog meer toekomstige klasgenoten?

Groeten
 
Goedemiddag allen,

Ik ben ook ingeschreven voor deze klas, nog maar 4 maandjes te gaan!

Cheers!
 
Welkom bij de club Duck en Aussie! :rt:

Ik ben van plan om de eerste maanden heen en weer te rijden tussen Lelystad en Rotterdam, misschien iemand anders die uit deze richting komt? Die maanden dat ik heen en weer rij wil ik gebruiken om een kamer te zoeken.

Hoe gaan jullie dat doen? Op kamers of pendelen?
 
Voor mij gaat het eerst waarschijnlijk OV'en worden, en na een half jaartje pak ik de auto dan maar eens. Woon redelijk dichtbij Lelystad Airport dus is allemaal wel te doen, reistijd van een uur anderhalf uur valt te overleven!
 
Al 4 stuks aanwezig hier, nog 8 te gaan?

Mijn plan is om heen en weer te rijden, 50 minuutjes, goed te doen en wat file's betreft de goede richting op. Voor jou lijkt het me wat minder PH-SVZ, Rotterdam-Lelystad gaat niet echt soepel op de vroege ochtend.
 
Al 4 stuks aanwezig hier, nog 8 te gaan?

Mijn plan is om heen en weer te rijden, 50 minuutjes, goed te doen en wat file's betreft de goede richting op. Voor jou lijkt het me wat minder PH-SVZ, Rotterdam-Lelystad gaat niet echt soepel op de vroege ochtend.

Klopt, het is als het echt druk is ook ongeveer 1,5 tot 2 uur rijden. 250 km per dag gaat me toch echt opbreken na een tijdje:duh: Daarom wil ik zo snel mogelijk een kamer in Lelystad regelen, maar ik wil eerst eens rondkijken. Wellicht dat iemand die die de opleiding al doet nog iets leuks te bieden heeft.
 
Ja, teveel file die kant op, ik rij het nu regelmatig de andere kant op en zie elke ochtend weer de lange file´s richting Utrecht.

Op de opendag heb ik gehoord dat er verschillende huizen zijn waar mvvl studenten wonen, als die klaar zijn met hun opleiding komen er weer nieuwe in. Misschien is dat wel zo gezellig en dus de moeite waard om eerst even op en neer te rijden.
 
Gefeliciteerd allemaal met jullie aanname!

Ben zelf van JAR-17 en ben net sinds een maand klaar met de ATPL opleiding op MVVL.

Rotterdam-Lelystad is goed te doen. Ik kom zelf uit de Hoekse Waard en ging elke dag heen en weer naar Lullistad. Vertrok uiterlijk half 7. Als je om 7 uur voorbij knooppunt bij Gouda/Gouwe bent gaat het goed, uiteindelijk ben je dan rond 8 uur op school.

Over aangeboden woonruimte...verwacht hiervan niks van school. Allemaal zelf regelen. Er zijn wat mensen uit de laatste klassen die samen een huis gehuurd/gekocht hebben. Echter deze mensen moeten nog minimaal een jaar voordat ze klaar zijn, dus ik vrees dat hier niet echt iets over te nemen valt...

Probleem wat ik ervaren heb in de Flevopolder dat een huis huren erg moeilijk gaat. Makelaars willen dat je er meer dan zoveel tijd inblijft, je een bruto inkomen hebt van 5x de huur...blablabla
Woonde zelf anti-kraak op 5 min. van school, werd hier na een half jaar uitgetrapt door gemeente Lelystad, ben toen weer heen en weer gaan rijden...

Iig, veel succes met de opleiding. Hopelijk als jullie klaar zijn met de opleiding zitten we weer in een hoogconjuctuur!

JAR XX
 
Last edited:
Beste toekomstige schoolgenoten!

Ik zit momenteel in JAR-23. Ben begonnen op 1 december, heb sindsdien niet meer mijn lach van mn smoel af kunnen halen. Prachtig.
Maargoed, ik lees dat er vragen zijn over woonruimte. Inderdaad zoals JAR XX zegt, moet je hier zelf voor zorgen. Bij mij in de klas (van 12 man) zitten er ook drie gozers in een huis in Almere en drie anderen in Lelystad. Van deze laatste groep weet ik dat zij nog plek over hebben in het huis. Dus bij interesse valt er misschien wel wat te regelen.
Wat betreft het huren van een huis valt in Almere wel mee trouwens. Gewoon even rondkijken en wie weet wat je allemaal tegenkomt.

Ikzelf heb het geluk dat ik in Almere woon, dus weinig reistijd voor mij.

Als je praktische vragen hebt kun je ze altijd pm'en
Sterkte met het afwachten en zie jullie eind maart!
Thomas.
 
Heeft er wel eens iemand naar de mogelijkheden in Dronten gekeken? Daar zit een hogeschool dus daar moeten wel studentenkamers te krijgen zijn lijkt mij.

Suc6 iedereen.
FF
 
Woonruimte te huur in Almere

Woonruimte te huur in Almere

Wat betreft het huren van een huis valt in Almere wel mee trouwens. Gewoon even rondkijken en wie weet wat je allemaal tegenkomt.
Thomas.
Hallo aspirant mede-vliegers,

voor degene die nog (leuke) woonruimte zoeken is er nog ruimte in Almere.
Ik verhuur op dit moment mijn (vorige) huis aan studenten van de MFA. Op dit moment zit er een klasgenoot (JAR-22) van me in, en staat een 2e student voor februari in optie. Er zijn in totaal 4 kamers te verhuren. Ik heb er nu dus nog zeker 2 vrij!

De woning ligt bij het knooppunt Almere (A6/A27), kwartiertje van de school.
Op verzoek kan ik meer info (foto's) sturen, mail dan maar even. De kosten per kamer (inclusief GWL) zijn vanaf 375 euro.

Tot ziens!
Sander van Delft (JAR-22, MFA)
airwork@sandervandelft.nl
 
hey toekomstige collega's,

Ik ben Martijn en ik zit in jar-23. het klopt inderdaad al wat thomas heeft gezegd. ik woon samen met nog 2 klasgenoten in lelystad op minder dan 10 minuutjes rijden van het vliegveld. En wij hebben nog een kamer beschikbaar. mocht je intresse hebben of heb je vragen (bijv. prijs, ruimte e.d.) mail dan even.

Martijn
martijn_sch2@hotmail.com
 
Beste Slash, PH-SVZ, Aussie en Duck,

Ik ben nummer 5 van de klas JAR-24. Geweldig dat je jullie voor de Martin air vliegschool hebben gekozen en dat jullie door de selectie zijn gekomen.
Het zou leuk zijn om elkaar voor de opleiding begint al te ontmoeten. Stuur daarom graag je gegevens (adres + tel) naar leonnak@gmail.com. (ik heb de gegevens van PH-SVZ al)
Hopelijk kunnen we op deze manier elkaars huisvesting en carpoolmogelijkheden op elkaar afstemmen.

Ik hoop spoedig van jullie te horen.

Je kan me ook bellen op 06-48256096
 
Ik heb zojuist ook mijn gegevens gestuurd naar onze toekomstige medestudent. Hopelijk volgen de anderen snel na mij!
 
Back
Top