Gezocht: beroepspiloten

Hi,

@Fishm Robbie en Dutchbird-757: leuk dat jullie ook mee willen doen! Zouden jullie een mailtje willen sturen naar o.osinga@student.ru.nl met in het onderwerp "aanmelden onderzoek"? Alvast bedankt!!

@Robbie: ik studeer in Nijmegen maar woon in Den Haag.

En ja, Aero Club Salland is inderdaad een leuke club!

Groetjes, Oedske
 
Onassis ook net aangemeld...ik ga voor t zweefvlieglesje, nog nooit gedaan :D
 
Bedankt voor alle aanmeldingen!! Ik heb niet iedereen teruggemaild, maar binnenkort zal ik jullie allemaal een mailtje sturen met daarin een uitleg wat de bedoeling is.

Groet, Oedske
 
Voor alle mensen die zich hebben aangemeld en die al deel 1 van het onderzoek hebben afgerond: hartelijk dank!!
Binnenkort krijgen jullie van mij een mailtje met daarin een link naar deel 2 van het onderzoek. Het wijst zich vanzelf.
Na afloop zal ik hier bekend maken wie de dagcursus zweefvliegen bij Aero Club Salland heeft gewonnen!
 
Beste vliegers,

Bedankt voor alle medewerking! In totaal hebben er 85 mensen zich aangemeld om mee te doen met mijn onderzoek. Uiteindelijk hebben zo'n 77 piloten ook daadwerkelijk alle vragenlijsten ingevuld (van sommige mensen heb ik niets meer gehoord).
Bijna alle data zijn binnen dus ik kan nu beginnen met het analyseren ervan. Ik verwacht binnen 2 maanden helemaal klaar te zijn met mijn scriptie.

Ik zal straks de prijswinnaars bekendmaken op dit forum (1x een dagcursus zweefvliegen en 3x een losse zweefvliegstart).

Groet, Oedske
 
Last edited:
De prijswinnaars zijn bekend!!

1x introductiedag zweefvliegen (3 starts): Ruth van der Ploeg

1x introstart zweefvliegen: Erik-Jan van de Stadt
1x introstart zweefvliegen: Jaap Spies
1x introstart zweefvliegen: Jan Dam

Allemaal bij Aero Club Salland in Lemelerveld.

De prijswinnaars hebben al persoonlijk bericht gekregen.

Gefeliciteerd en veel plezier allemaal!
 
Alleen mannelijke piloten onder de deelnemers? Of zijn de winnaars toevallig alleen mannen??

Ben wel benieuwd waar het onderzoek uiteindelijk over ging! Was het tevens voor je afstuderen?
 
@ Oedske:
Oh, ik hou dat niet bij, m'n vriendin werkt er mee :) Ben benieuwd naar het resultaat!
Is jouw naam Fries? Kom je uit Friesland? Zo ja, waarom dan Nijmegen en niet Groningen?
 
Interessante conversatie hoor :snore:

Kan je dit misschien even via PM doen?
 
@ Onassis: Dus alles wat jij niet interessant vind moet via PM besproken worden? Mooie kerel ben jij... Dit gaat over een onderzoek en als je onderzoeken niet interessant vind, waarom lees je dan dit topic?!
 
Back
Top