NLS klas 0901

bully112

New member
Ik heb vanmiddag te horen gekregen dat ik in klas 0901 zit :yeehaa:
Op 22 december moeten we beginnen...:593:

Zijn er nog meer mensen hier op het forum die in deze klas zitten !!!:cool:
 
Gefeliciteerd, echter vraag ik me wel af waarom jij dan al mag beginnen ik heb in mei selectie gedaan en mag pas in mei beginnen. Het had eerlijker geweest als ze mensen van andere klassen de mogelijkheid hadden gegeven eerder te beginnen.
 
Gefeliciteerd, echter vraag ik me wel af waarom jij dan al mag beginnen ik heb in mei selectie gedaan en mag pas in mei beginnen. Het had eerlijker geweest als ze mensen van andere klassen de mogelijkheid hadden gegeven eerder te beginnen.

Nog niet begonnen en nu al lopen te zeiken!!! Way to go!!!
 
Hey Bully,
gefeliciteerd met je aanname! , ik zit ook in de januari 2009 klas.
Goed dat je al zo snel kan beginnen. Ik heb de selectie rond april/mei gedaan. Ga je ook in Hoofddorp wonen?
 
Nog niet begonnen en nu al lopen te zeiken!!! Way to go!!!

zo is het niet bedoeld alleen met de selectie is tegen mij verteld dat alles vol was tot mei, maar dat als er een plaats vrij kwam je naar voren mag op volgorde van wanneer je selectie heb gedaan.
 
@ cyberboy

Jahh..ik kan er ook niks aan doen toch of wel...ik zou eigenlijk in juli beginnen...heb gewoon geluk gehad dat er iemand was uitgevallen in deze klas zodat ik zijn of haar plaats in kon nemen.


@jort

Ik ga/wil ook in Hoofddorp wonen ja...heb al gereageerd op een kamer op de Opaallaan maar weet niet of ik het op zo'n korte termijn wel op tijd in orde krijg..hoop het wel..Maar heb jij al een kamer of ook nog op zoek?
 
Ik heb al 3 keer gereageerd op een kamer.. maar geen succes gehad.
Van een vriend die er al woont heb ik gehoord dat we urgentie aan moeten vragen bij de NLS.. Ik ga maandag even bellen, het moet zeker lukken om voor januari een kamer te vinden denk ik.
 
@ cyberboy

Jahh..ik kan er ook niks aan doen toch of wel...ik zou eigenlijk in juli beginnen...heb gewoon geluk gehad dat er iemand was uitgevallen in deze klas zodat ik zijn of haar plaats in kon nemen.


@jort

Ik ga/wil ook in Hoofddorp wonen ja...heb al gereageerd op een kamer op de Opaallaan maar weet niet of ik het op zo'n korte termijn wel op tijd in orde krijg..hoop het wel..Maar heb jij al een kamer of ook nog op zoek?

Was ook niet tegen jouw bedoeld beslissingen van school kun jij ook niks aan veranderen, ik vind het alleen een beetje raar vergelijk het met de kassa in de supermarkt net aankomen lopen en de rij voorbij lopen en meteen geholpen worden terwijl andere al een half uur staan te wachten.
 
hey Bully, ik had afgelopen september de NASS gedaan en zou eigenlijk in juni 2009 beginnen, maar er was 1 plaats in de januari klas, dus begin dan ook :D Weet jij al meer over hoe het gaat met het krijgen van een kamer?

@ Cyberboy: je had in mei selectie gedaan? Volgens mij is het zo dat de volgorde van plaatsing in de klas afhangt van de datum van selectie én je Nass resultaten. Als het goed is kreeg je een brief met resultaten en daar stond ook iets dergelijks in als: Rank position 1,2,3,4, etc... (bij mij was dit 2)
 
Heey Cyberboy,

Heb je bij je interview opgegeven dat je eerder kon beginnen?
Het komt voor dat er mensen uitvallen door bijvoorbeeld het niet halen van een medische keuring. In die gevallen gaat de NLS zijn lijstje af met mensen die hebben opgegeven dat ze eerder willen beginnen.
0901 jongetjes: Als jullie vragen hebben betreft de NLS dan kunnen jullie bij me aankloppen. Ik zit zelf in 0810 en ben bestuurslid van Aeolus dus ik vermoed dat ik jullie wel uit de brand kan helpen:blabla:
 
Heey Cyberboy,

Heb je bij je interview opgegeven dat je eerder kon beginnen?
Het komt voor dat er mensen uitvallen door bijvoorbeeld het niet halen van een medische keuring. In die gevallen gaat de NLS zijn lijstje af met mensen die hebben opgegeven dat ze eerder willen beginnen.
0901 jongetjes: Als jullie vragen hebben betreft de NLS dan kunnen jullie bij me aankloppen. Ik zit zelf in 0810 en ben bestuurslid van Aeolus dus ik vermoed dat ik jullie wel uit de brand kan helpen:blabla:

Ja dat heb ik aangegeven tevens werd mij gevraagd wat ik in de tussen tijd ging doen en toen heb ik gezegd dat ik ging werken om zo minder te hoefen lenen.
 
Hey blue-eagle!,
Ik zit zelf ook in de januari 2009 klas en stond al een tijdje ingeschreven op studentenwoningweb voor een kamer.
Vorige week heb ik toch maar even met de NLS gebeld en urgentie aangevraagd. Op deze manier krijg je voorrang, zodat je sneller een kamer toegewezen krijgt. Ik kreeg een dag na mijn telefoontje een aanbod voor een kamer die al vanaf 7 december beschikbaar was. Daar ben ik toen op in gegaan. Wat je ook kan doen is een mailtje sturen naar info-nls@cae.com en om urgentie vragen. Succes, en tot volgende week woensdag!
 
Hee jort en bully las dat jullie ook in de NLS klas van jan 2009 zitten.. Ik ook, heb ook al een kamertje op de oppaallaan, dus er helemaal klaar voor..
 
Hey Daan klasgenoot!,

Goed dat je ook een kamer hebt, wanneer krijg je de sleutel?
Ik ben ook helemaal klaar om te beginnen,
groeten en tot volgende week
 
ik krijg de sleutel op 24 dec. dan heb ik nog mooi 2 weekjes om te verhuizen..
Hoe ga je daar heen volgende week? evt. kan ik je wel met mij meerijden?
Groetjes
 
Ik ga denk ik met de trein via schiphol,
maar als ik mee kan rijden zou dat natuurlijk fantastisch zijn;)
Ik woon zelf wel in Utrecht dus ik weet niet of dat op jou route ligt..
Kijk maar, we houden contact!
Groeten
 
Ja weet ik niet moet je je adres ff sturen(in berichtje) dan zoek ik het wel even op..
denk dat dat wel moet lukken, ik kom vanuit Eindhoven. Dus het ligt niet helemaal uit de richting;)
Ik hoor het wel van je.
 
Back
Top