Vacature KLPD helivlieger (1000 uur PIC)

Nou ja, je moet nog steeds "meer dan bekend zijn met de luchtvaartsector van Defensie" en "het volgen van een politieopleiding" moet geen drempel zijn.

Maar 't is een mooie kans als je d'r zin in hebt.
 
De dienst zelf zit ook niet bepaald op de AW139, die vooral voor DSI inzetten gebruikt (zouden moeten) gaan worden, te wachten. Alsof defensie niet genoeg heli's heeft die prima dat kanonnevlees naar beneden kunnen laten fast-ropen. Typisch gevalletje van over de balk.
 
De dienst zelf zit ook niet bepaald op de AW139, die vooral voor DSI inzetten gebruikt (zouden moeten) gaan worden, te wachten. Alsof defensie niet genoeg heli's heeft die prima dat kanonnevlees naar beneden kunnen laten fast-ropen. Typisch gevalletje van over de balk.

@MHA: waar haal je die wijsheid vandaan? Klinkt of je erg ingeschoten bent binnen ' de dienst' ??? :rolleyes:
 
Niet uit mijn duim, mocht dat je zorg zijn. ;)

Verder moet ik natuurlijk zeggen dat het een interessante functie is binnen een leuk bedrijf. En het salaris is waarschijnlijk niet echt marktconform, maar dan moet je maar iets in de markt zoeken.
 
Last edited:
btw... je raad het nooit maar ik was gister bij voorlichting van de KLu
en daar zat een groepje werkende bij KLPD en een man gaf mij zijn kaartje (****) en die vertelde over de heli's bij schiphol;)
 
Last edited by a moderator:
Grappig...degenen zonder ook maar enige (vlieg-)ervaring hebben hier 't meeste commentaar...
 
Maar 1000 uur PIC, das geen kattepis!

Gelet op de operatie vind ik 1.000 PIC uur zelfs weinig.

Het salaris (€ 3019,- tot € 4365,- bruto) voor 'n EC135/AW139 chauffeur is een schandelijke fooi.
 
Voor mij klinkt het als veel, zowel de uren als het loon. Maar dat heb je als je nog maar 5 uur hebt :)
 
Qatar

Qatar

Voor diegene die interesse hebben voor Qatar.
Ik ben Base Manager geweest bij Gulf Helicopters in Doha.
Qatar is een aardig land om te vliegen, wel duur.
Ik denk dat iemand daar een SAR op wil zetten, vandaar de vraag naar Instructeurs.
Is er al meer bekend?
 
Wat bedoel je dan precies met duur? Is het leven daar duur? Of zijn de tarieven voor een helikopter duur? Of...?
 
Back
Top