Airwork Borrel November 2008!!!

Airwork Borrel November 2008!!!

  • Zaterdag 1 November

    Votes: 8 23.5%
  • Zaterdag 22 November

    Votes: 20 58.8%
  • Zaterdag 29 November

    Votes: 12 35.3%

  • Total voters
    34
@André: Hahahahah, heb je het wel overleefd?:haha: Je was nog lang niet zo ver heen als de gene in de Seat Leon die voor me reed Almere uit! :1855: Waren dit alle foto's of waren er nog meer?:radar:
 
Salaam,

Gister was zeer geslaagd. Een zeer diverse groep van aviontion-lovers!
Het is hier al eerder gezegd: jammer dat ik niet iedereen heb kunnen spreken, de volgende keer dan maar weer.

Voor de volgende keer moet er toch wel een speech :blabla: gegeven worden en zeker 1 keer gezamenlijk het glas heffen :biertje: PROOST

Grt RAH
 
RAH: tja die speech.. die dame van HV hield al zo'n mooie speech, daar kon toch niemand van ons meer aan tippen :grijns: Leuk voor de volgende keer!

Andre: je bent nu wel piloot he, nu heb je een eer hoog te houden. Dat betekent dus de komende tijd flink oefenen met drinken :biertje::radar:
 
Sapphire,

Tja, ben 8.5 jaar millitair geweest = genoeg bier gehad. Was dus niet van plan al te veel te gaan oefenen. Hooguit een beetje bijhouden :D

Groeten

:radar: André :radar:
 
Het is hier al eerder gezegd: jammer dat ik niet iedereen heb kunnen spreken, de volgende keer dan maar weer.

Dat is volgens mij met elk AW-event het geval...hoe lang de avond ook is, je komt altijd tijd tekort om met iedereen te kunnen ouwe******:D
 
Was zeker een zeer geslaagde borrel, vooral André en Surferboy de complimenten voor de LVNL excursie!
 
Holy shit? Daar hebben wij nog niets van meegekregen anders. Dan ben ik inderdaad bang dat ik die lift mee moet pakken. BVO'tje d'rbij :).

Ja dat is bij ons bij CLX afgelopen sinds dit jaar...weet niet hoe t bij LUX zit? Ik heb dr iig flink de balen van
 
Ben wat druk bezig met mezelf druk bezig te houden met m'n TQ E190, maar eindelijk even tijd om de foto's van m'n cam af te halen en te posten. Niet veel nieuws, maar dan is het airwork borrelarchief in ieder geval compleet.

Hier de computer waar, zo had ik begrepen althans, een beginnend verkeersleider op begint met oefenen:

424945638_itz5m-M.jpg


Tevens een blik geworpen in de toren simulator die helaas uit stond, maar normaal een 360 graden panorama vision geeft. Ik had natuurlijk ook kunnen zeggen dat ie een nacht met dichte mist en power failure simuleerde... whatever...

424946664_KBf72-M.jpg


Een grote ruimte (meerdere zelfs, dus nog naast dat toren gedeelte) naast de actuele verkeersleiding fungeert als verkeersleider-simulator. Hier een aantal van die simulator units:

424947943_xpZ8c-M.jpg


Tevens is er kennelijk een heel legertje aan "ATC-vliegers" in dienst die de vliegers simuleren voor de verkeersleiders. Ik had er geen idee van, maar die zitten naast de vorige ruimte onder andere aan deze kasten:

424947260_XFCBq-M.jpg


Hier de ruimte waar verspreid Amsterdam Approach, Departure, Arrival en zelfs (ja echt) Rotterdam Approach zitten:

433597405_5Yrrn-L.jpg


Deze jongen, Michael, is de stem met het Duitse accent die de meeste van ons de laatste tijd ongetwijfeld opgevallen is. Erg gaaf om hem een keer in het echt tegen te komen. Op een of andere manier denk je dat ie er oud uit ziet met een dikke snor en een Duits hoedje, maar niets was minder waar :):

433598141_nRF6L-M.jpg


Touchkeys en scrollball zijn de bedieningstools tegenwoordig (geen aanklikpen dus):

433599855_BsuZA-M.jpg


De kaart van Nederland is goed zichtbaar. De twee witte lijnen die elkaar kruizen zijn peilstations die een QDR geven naar het uitzendende vliegtuig. Waar de lijnen elkaar kruizen is dus de positie van de kist. Iets om je bewust van te zijn als je de volgende keer weer een boer over de frequentie wil laten:

433598948_JmBFt-M.jpg


Voor de rest erg gezellige borrel. En wie had ooit gedacht dat Diana in het echte leven een man is... oh, mocht ik dat wel zeggen?
doh1.gif
 
@Nosig:

Moest je dat nou vertellen van die D/F-lijnen? Is juist leuk om altijd precies de goede lolbroek eruit te pikken!:D

Daarnaast is er ook nog een andere duitser actief op de Acc-frequenties, klinkt ongeveer hetzelfde!:haha: (Beiden echt geniale figuren overigens)


Voor degene die het vroeg op de borrel, op de schermen hieronder zie je een ondefinieerbare blauwe vlek..dit is het weer zoals dat op het scherm wordt gepresenteerd!

424947943_xpZ8c-M.jpg
 
Last edited:
Nah, doet aan golfsurfen en luistert naar Metal..you draw the picture! :D
 
Last edited:
D'r zal vast nog wel bier in de tap zitten in het Dorint! :kerst::biertje:
 
Back
Top