Post hier je mooie pics.

even off topic voor de emb195 vliegers,

hoe bevalt de Emb 195? Heb je nog noise reduction headsets nodig in de flightdeck. Ik zelf heb 2 jaar op de emb145 gevlogen, leuke kist om te vliegen alleen erg noisy in de flightdeck, je moest met noise reduction headsets vliegen.

Gewoon even nieuwsgierig,

PS'99

mooie foto's btw!
 
We hebben de E190, maar dat scheelt maar een paar cm met de 195. De Sennheiser ANR half open headsets zijn standaard in die kist. Voor mij (gewend aan F50) is de cockpit heel erg stil, maar heb dan ook nog niet met ANR uit gevlogen (volgens mij valt het dan nog erg mee). Die keren dat ie half af is om met cabine te kleppen zorgt niet voor meer herrie in ieder geval.
 
Heren,...ik geniet echt van deze thread. Leuk om te zien hoe collega's over heel de wereld te werk gaan. Dit maakt deze baan zo ongelooflijk gaaf. Er zijn geen grenzen waar we opereren! :) Ik hoop dat jullie weer wat vaker foto's plaatsen.

Deze is niet in de lucht genomen, maar gewoon vanaf de grond. Khad al mijn handen vol aan de controls, maar de maan lokte me toch heel erg om de camera, na de landing, er toch bij te halen.

Iedereen nog veel vliegplezier toegewenst!

-Jazz-


3281849427_97d8bd3122_b.jpg
 
Heb voor het eerst mn camera meegenomen, misschien herkennen er een paar de RMG transition uit Milaan erin ;)

DSC_5236.JPG


DSC_5246.JPG


een asp-tje
DSC_5436.JPG


en engine displee
DSC_5438.JPG


en ik denk dat niemand weet waar deze foto is gemaakt!
DSC_5007.JPG
 
Last edited:
Heb voor het eerst mn camera meegenomen, misschien herkennen er een paar de RMG transition uit Milaan erin ;)

Mooie foto's Az!

Heb zelf ook even zitten zoeken in het archief: uit het foldertje Afrika. Heb niet de allerbeste camera/skills, maar komen toch aardig tevoorschijn.


qouih1.jpg


2rrrxck.jpg


2r5gprm.jpg


s1ji3c.jpg


219zc7a.jpg
 
Die van de Let met daarachter de USAF (Globemaster?) vind ik wel erg cool. Zo voel ik me altijd als ik op bijv. Oostende land met mijn 150.
 
Die van de Let met daarachter de USAF (Globemaster?) vind ik wel erg cool. Zo voel ik me altijd als ik op bijv. Oostende land met mijn 150.

Het kan erger ;)

Kano, Nigeria

118k2oi.jpg


Zoek plaatje... Yup mn cessna-tje staat ergens daar tussen...
 
Last edited:
Geen fixed wings, het spijt me ;) Ook nog geen luchtfoto's, die hoop ik toch wel een keer te maken dit jaar. Dus nu nog even beelden van op de grond. Zijn helaas gemaakt door een raam.
Als ik weg moet wezen met de 'koffiemolens' dan moet jullie het maar zeggen :grijns:

Turbomeca Arriel turboshaft motor uit een Eurocopter AS350
dsc0190eq3.jpg


Het machinepark, nog twee R44's en een AS350 buiten beeld
dsc0194hc7.jpg
 
Het kan erger ;)

Kano, Nigeria

118k2oi.jpg


Zoek plaatje... Yup mn cessna-tje staat ergens daar tussen...

Inderdaad, als de kist naast je gaat vertrekken ben je gewoon bang dat ze je over het hoofd zien of zo. Zo`n ding blaast je zo omver of rijdt gewoon over je heen joh.

Aan de andere kant; je kunt gewoon onder de 747 door taxieën volgens mij.
 
Nog een paar:

Beveiliging van de president van Mali die wij regelmatig vervoerde (Callsign: Mali One :cool: )

ofcc28.jpg


Vliegveld van Timbouctou, Mali

set35w.jpg


En de Jepp plate die erbij hoort, check de met pen bijgeschreven aantekening...

vsjke9.jpg


Misschien niet de mooiste pics, maar zeker met verhalen erbij!
 
Oe Mil's! Imposante dingen. Ook al hebben ze wat weg van een Apache met overgewicht :) Waar is de aankomsthal van Timbouctou? ;)
 
Nog even deze als laatste,
toch wel een van mijn favoriete foto's van mn Afrika avontuur. Hier staat de Saab in de hete zon op het vliegveld van Maradi, Niger. Wat je ziet is de arrival/departure/douane Terminal etc etc. This is Africa :)

nda6qe.jpg
 
Last edited:
Coole foto's RR. Net zoals jij, heb ik ook mn meest interessante foto's gemaakt bij mn vorige werkgever.

Kust vd Camargue (Montpellier) vanaf 200ft
DSC00153.JPG


Geparkeerd naast Huey's en een een krater in reparatie (korte oorlog met Israel) gezien vanuit de toren in Beiroet.
IMGP4627.JPG


Overhead Saudi.
IMGP4685.JPG


F1 circuit Bahrein
IMGP4811.JPG


In Dubai heb je Palms ed, in Bahrein is het iets dubieus met vissen enzo.
IMGP4890.JPG


In Antwerpen noemen ze dit kunst.
_GUM8386.JPG


Monaco.
_GUM3843.JPG


Ground duties Antwerpen. :(
_GUM0109pano.jpg
 
Back
Top