up_up_and_away
New member
Hallo!
Ik vroeg me het volgende af: wat zijn de verschillen in handelingsvolgorden tussen GVSS en PVS?
Want ik heb instructieboekjes van beide, maar in die van de PVS zie ik geen handelingsvolgorden staan. Zijn deze hetzelfde als bij de GVSS?
Behalve dan dat je kruissnelheid 5 kts hoger is...
Of krijg ik nog een ander boekje waarin alles wel duidelijk beschreven staat?
Ik kan me zo voorstellen dat je in een bepaald patroon naar buiten dient te kijken (links-midden-rechts-midden oid)maar ja dat staat nergens vermeld in dat instructieboekje...
Oh dan heb ik nog een vraag: :blabla:
Er staat dat je hand de throttle nooit te lang mag loslaten (in een stukje dat gaat over trimmen). Maar je trimwieltje zit rechts, tussen de stoelen, en je throttle zit links (of ze moeten het over de instelling van je toerental hebben ipv over inlaatdruk, maar daar zorgde de instructeur/testleider voor dus daar zit je uberhaupt niet aan)...
Ligt het aan mij of is dit een beetje onhandig geschreven?
Of het moet de bedoeling zijn dat je met je linkerhand aan de rechterkant van je lichaam ergens schuin naast je stoel subtiel een wieltje beweegt.
Kan, maar het lijkt me moeilijk...
Iemand die me uit de brand kan helpen?
Alvast bedankt!:airforce:
Ik vroeg me het volgende af: wat zijn de verschillen in handelingsvolgorden tussen GVSS en PVS?
Want ik heb instructieboekjes van beide, maar in die van de PVS zie ik geen handelingsvolgorden staan. Zijn deze hetzelfde als bij de GVSS?
Behalve dan dat je kruissnelheid 5 kts hoger is...
Of krijg ik nog een ander boekje waarin alles wel duidelijk beschreven staat?
Ik kan me zo voorstellen dat je in een bepaald patroon naar buiten dient te kijken (links-midden-rechts-midden oid)maar ja dat staat nergens vermeld in dat instructieboekje...
Oh dan heb ik nog een vraag: :blabla:
Er staat dat je hand de throttle nooit te lang mag loslaten (in een stukje dat gaat over trimmen). Maar je trimwieltje zit rechts, tussen de stoelen, en je throttle zit links (of ze moeten het over de instelling van je toerental hebben ipv over inlaatdruk, maar daar zorgde de instructeur/testleider voor dus daar zit je uberhaupt niet aan)...
Ligt het aan mij of is dit een beetje onhandig geschreven?
Of het moet de bedoeling zijn dat je met je linkerhand aan de rechterkant van je lichaam ergens schuin naast je stoel subtiel een wieltje beweegt.
Kan, maar het lijkt me moeilijk...
Iemand die me uit de brand kan helpen?
Alvast bedankt!:airforce: