Stella klas januari '09 teuge

GijsvK

New member
Hallo,

Ik heb morgen (01-10-'08) mijn medische keuring en als deze goed verloopt dan mag ik in januari '09 beginnen bij stella in teuge. Ik was benieuwd of er al meer mensen zijn die weten dat ze in die klas terecht komen.

Groet, gijs.
 
hallo gijs,

Leuk om vast te weten wie er in de januari klas zitten. Ik ben ook door de selectie heen en heb de medische keuring ook gehad (welke goed was).

gr. JvA
 
Hé Gijs!

Ik heb woensdag het verlossende bericht gehoord dat ik ben aangenomen en begin als ik de medische keuring eind deze maand goed afrond, half juli '09 met de opleiding.

Groeten Ferdinand
 
Waarom niet? Het is een gekwalificeerde vliegschool en veel piloten (afgestudeerde leerlingen van andere scholen maar ook werkende piloten) raden mij Stella A.A. wel aan.
 
Waarom niet? Het is een gekwalificeerde vliegschool en veel piloten (afgestudeerde leerlingen van andere scholen maar ook werkende piloten) raden mij Stella A.A. wel aan.

Ik denk dat er meer piloten zijn die het zullen afraden waaronder ik. Waarom zou je veel risico lopen als dat niet hoeft? Ben je naar de opendag geweest van bijvoorbeeld de KLS/NLS/EPST?

Op dit moment zijn er redelijk wat Stella studenten via CAE pilot provisioning aan een baan gekomen bij Ryanair. Nu ze weer minder gaan aannemen bij Ryanair gaan studenten van de eigen CAE school ( NLS ) voor. Lufthansa Cityline was ook al niet meer zo gecharmeerd over Stella nadat Stella ten onrechte in de media had gebracht dat ze benaderd waren door Lufthansa om piloten voor hen op te gaan leiden. Met welke maatschappijen heeft stella wel goede contacten? Je staat er straks echt alleen voor....
 
Back
Top