kls klas 8-6

Okee, ik heb me aangemeld, had nog geen hyves maar dit is wel een goede gelegenheid om er een aan te maken ;)
 
Hoi,

Ik ben ook ingedeeld in klas 8-6. Goed idee om een hyve te maken!

Tot op de introductie dag.

Suzan
 
Le Cynge

Waar komt deze info vandaan ik heb iig nog niks gehoord van de KLS zelf. Verder is de huisvesting dan geen probleem indien we vanaf 2e week jan beginnen ;-).

En wat bedoel je met het intakeprogramma in dec?

Thanks!
 
8-6 wordt inderdaad 9-1, ze ik zou ook daarbij worden ingedeeld, maar ik kan dan nog niet dus ga in 9-2. (Die mevrouw probeerde me nog over te halen in 9-1 erbij te gaan door te zeggen dat er nog een ander meisje bij zit hihi.)

Mij is verteld dat klas 9-1 op 5 januari met lessen begint. Je krijgt eind december je kamersleutel. En dit uitstel is inderdaad omdat er nog niet genoeg plek voor huisvesting is.
 
Ben benieuwd hoe het met de huisvesting voor de volgende klassen zit dan. Kreeg van Le Cygne door dat 9-2 in week 13 begint en 9-3 in week 18. Daar zitten maar 5 weken tussen :eek:.
 
Hey klasgenoten,

Ik zit ook in klas 9-1 (voorheen 8-6). Afgelopen dinsdag medische keuring afgerond (ogen moesten opnieuw gemeten worden). Heb maar een kleine afwijking (L=0,75, R=0,5), dus nu wachten op de brief van de KLS dat ik medisch goedgekeurd ben.
Wordt de hyve eigenlijk nog aangepast? Tot op de introductiedag!

Mvg,

Pino0
 
hahaha, we zitten nu zelfs met 4 meisjes in de klas (waarvan ik er een ben)! denk dat dit toch wel een uitzonderlijke klas wordt dan;P
 
Back
Top