PO-2

Douglas2

New member
Ter voorbereiding van PO-2 heb ik een kleine samenvatting gemaakt, van de opleiding tot vlieger, taken van de KLu, de verschillende basissen in Nederland en hun taken, etc... etc... (5 a4tjes ongeveer)

Aangezien er hierover nog niet zoveel te vinden is op het forum, vroeg ik me af of er nog personen zijn die hier behoefte aan hebben? Nu is het niet moeilijk om zoiets zelf even in elkaar te flansen, maar toch, alle beetjes helpen denk ik ;)
Als iemand het wil zien, of ontvangen, pm me maar, of post het hier, dan stuur ik je het door.

Groeteuh! :rt: over and out
 
Als je dan radiocommunicatie wilt gebruiken, doe het dan wel goed.. over and out bestaat niet. ;) (jij mag praten, houd je bek)
 
Hey, lijkt me wel handig voor de volgende keer. Kan je mij het ook sturen a.u.b.?:angel:
 
Dit is mijn eerste post, maar ik zou het ook erg op prijs stellen als je hem mij zou kunnen sturen. Ik heb zelf ook al wel eens naar wat informatie gezocht, maar dat is inderdaad nogal lastig vinden.



Alvast bedankt
 
Last edited:
ok wordt nog fftjes uitgesteld, sorry.. kom er weer niet aan toe om naar huis te gaan, pvs komt ertussen :D:D dus nog eventjes geduld
 
Mike! Jordy hier ;) Veel succes met de briefing morgen, en heb een hele leuke, leerzame tijd in Portugal!!! Wij komen je misschien nog wel achterna;)
Happy Landings
 
Goed bezig Mike. Zolang kan ik wel wachten. Laat ook maar even weten hoe je PVS ging, ben wel benieuwd. Good luck
 
hey Jordy! ja dankjewel, komt vast wel goed ;)
vandaag bij de briefing gehoord dat je geen getimede bochten, dalingen en klimvluchten krijgt, alleen het moment van ingaan is op tijd
snelheid en hoogte is wel belangrijk, en het zuiver vliegen ook.. en dat met zoveel mogelijk naar buiten te kijken, eigenlijk zo goed als alleen maar..

ben enorm benieuwd :D zie er niet tegenop in ieder geval haha

laat je nog even weten hoe het is afgelopen in het CMH Jordy?
bedankt voor de reacties in ieder geval jongens ;) zal na afloop, zowel goede als slechte wel eventjes schrijven hoe het is geweest

groeten, Mike
 
Hey mike,

28 Okt 13:30 Poli Oogheelkunde
Longfunctietest (graspollen) Niet binnen 6 weken ivm verkoudheid die dan test nadelig beïnvloed (raar dus, want de arts op het CML zei dat de verkoudheid de test niet beïnvloed :S)
Ik had vandaag trouwens Marieke weer aan de lijn (A):p U know who
Neem je wat zon mee terug uit Portugal?

Greetz Jordy
 
28 oktober pas :S .. tegenvaller

mijn verkoudheid is ook doorgezet, zit nu met een snotterneus in Evora, zonnetje schijnt nu wel, het is lekker weer.. dus ik zal wel wat proberen mee te nemen voor je ;). jammer genoeg is de horizon wel wat te heiïg (troebel, mistig..) zodat we niet echt opschieten met de vluchtjes.

bedankt voor je berichtje, succes in het ziekenhuis, maar ik heb er goeie hoop op!
 
Goedendag,

Hartelijk dank. Met die informatie heb ik in ieder geval enige basale kennis van de KLU.
 
Back
Top