Programma voor weight&balance

Boss du Manche

New member
Hallo,

ik ben op zoek naar een makkelijk programmaatje die een W&B kan maken van een C-172 en een flightlog.

Wie o wie helpt me op weg?
 
Namens team 17 van de Teugerally 2008: dank voor jullie bijdragen, Boss en ik hebben vandaag de winst gepakt! Het strakke navplan maakte net het verschil.
 
Diana & Bosch du Manche,

Van Harte Gefeliciteerd!!! We zijn als Airwork comunity natuurlijk bere trots op jullie!!! ;)

Waar voerde de route jullie zoal langs/over?


Groeten

:radar: André :radar:
 
Dank je wel! De route ging langs Zwolle, Kampen, Ronduite (eilandje) in meer, Schokland, Elburg, Apeldoorn. Leuke route.
 
Diana,

Leuke route, daarna zeker debriefen en afpilsen in de crewroom/ het clubgebouw? Is toch wel erg gezellig daar op Teuge, was er pas nog even op een zondag middag en dan is het er ook gezellig druk op EHTE in de crewroom van de vliegclub.

Er is daar vaak een meneer die schijnt er bijna te wonen, hij drinkt meestal een glas wijn en heeft heel veel ervaring, ken je hem ook?;)

Groeten

:radar: André :radar:
 
Namens team 17 van de Teugerally 2008: dank voor jullie bijdragen, Boss en ik hebben vandaag de winst gepakt! Het strakke navplan maakte net het verschil.

Gefeliciteerd! Ik was zondag even op en neer EHBK-EHTE en wist niks van deze rally af, maar het was een gezellige drukte daar in Teuge.

Klinkt als Arthorizon.

Woont die niet in "Truly Asia", a.k.a. Malaysia?
 
Back
Top