IPAS resultaten

Als je boven de 4200 kom zit je volgens mij in de GOOD..zojuist een ipas gedaan. en kwam uit op 4341 dat was genoeg voor een beoordeling GOOD..maar of dit in verhouding staat met COMPASS.. zal vast wel..maar dan moet je even de andere reacties afwachten...


Lekker oefenen.. en ik hoop ook op reacties van anderen.
 
Mijn score was 5520. Alles good, en 1 excellent. Ik weet verder niet hoe het zit met COMPASS en hoe de scores daar lopen.
 
Dankjewel voor je score! Ik hoop dat meer mensen scores posten..

(Mijn kameraad had 5707, ook alles good en 1 exellent. Hij was een beetje teleurgesteld over zijn score)
 
Ik zal wel weer een zeikerd zijn, maar... wat kan je ermee dat je straks van een tiental anderen weet wat zij gehaald hebben? IPAS geeft toch een resultaat? Als alles Poor is kan je zeggen dat je het kut hebt gedaan, als je alles Excellent hebt, heb je het blijkbaar goed gedaan. That's all there is to it, of mis ik iets...?
 
Ik zal wel weer een zeikerd zijn, maar... wat kan je ermee dat je straks van een tiental anderen weet wat zij gehaald hebben? IPAS geeft toch een resultaat? Als alles Poor is kan je zeggen dat je het kut hebt gedaan, als je alles Excellent hebt, heb je het blijkbaar goed gedaan. That's all there is to it, of mis ik iets...?

Ik heb een beetje gezond wantrouwen tegen internet-testjes, omdat ze vaak een geflatteerde uitslag geven. Daarom ga ik niet blind op de 'excellent'' die het uitslag-schermpje geeft.
 
Volgens mij is het de bedoeling om de IPAS scores met de COMPASS scores te vergelijken.
Nee, ik wilde gewoon een beetje het gemiddelde weten..
Maar het is wel een goed idee! Zijn er ook mensen die de COMPASS wel/niet gehaald hebben? En die hun IPAS-score kunnen posten? ?


Ik zag al ergens op een ander forum ( http://ask.oxfordaviation.net/viewtopic.php?t=3793&sid=8abc7dac97c2edde1b43c80ca9b92245 ) dat iemand de IPAS belabberd gedaan had maar toch door de COMPASS was.
 
als je de IPAS test hebt gedaan, krijg je een top 10 lijst te zien.
Zie je meteen waar je staat.
Maar laat je hier niet door leiden, iemand die 'm 100 keer doet gaat steeds beter scoren natuurlijk....de topscore ligt namelijk rond de 18-19k.
Ik had zelf +/- 5000, 2x good, 3x excellent.
E.e.a. is volgens mij ook afhankelijk van je internet snelheid, je muis etc etc
gewoon doen die test...
 
als je de IPAS test hebt gedaan, krijg je een top 10 lijst te zien.
Zie je meteen waar je staat.
Maar laat je hier niet door leiden, iemand die 'm 100 keer doet gaat steeds beter scoren natuurlijk....de topscore ligt namelijk rond de 18-19k.
Thanks voor je score!

De top 10 vind ik weinig informatief.. aangezien de top 10 van de aller-allerbeste scoorders is. Zit je daar bij ben je sowieso top gun. Maar de meesten zijn dat niet.

Bovendien heb ik het idee dat die topscores gehackt zijn aangezien er zo'n gat is tussen de top met scores 19k en subtop met scores 7k.. Wie het weet mag het zeggen..
 
5535 was mijn score, maar zat soms in de knoop met mijn toetsenbord waardoor ik lager had gescoord, ben er niet echt tevreden over maar was wel grappig om te doen natuurlijk. Verder moet je niet te veel waarde hechten aan de scores wat betreft de top 10 etc..
 
Grappig, heb het ook eens gedaan en een score van 3140 satisfactory. Ik ben dus of oud aan het worden of die IPAS slaat helemaal nergens op. Ben ik ff blij dat ik geen selectie hoeft te doen, zou er klinisch depressief van raken als ik geen excellent zou scoren :grijns:
 
Met scores van Satisfactory zit je nog steeds in de bovengemiddelde groep, denk ik. De meerderheid valt toch af bij de Compass en de IPASS is daar een indicatie voor..
 
Ik heb een beetje hetzelfde probleem met de IPAS test, ik kan op internet weinig scores vinden en ben toch ook wel een beetje nieuwsgierig wat er nu zo'n beetje gehaald wordt..

Ik heb een tijdje geleden die IPAS test ook gedaan. Mijn score was 6432. Total recall en Wings & Things had ik 'Excellent' en de overige 3 'Good'. Het onderdeel 'Ball game' vond ik persoonlijk het moeilijkst (oog-hand coordinatie), dat komt denk ik ook doordat je het met de muis van je pc doet, met andere woorden het is nogal lucratief. Maar persoonlijk denk ik niet dat je zoveel hebt aan de score voor zo'n spelletje, ik neem het niet al te serieus in elk geval. Echter dat is offtopic, je vroeg natuurlijk slechts om resultaten.
 
. Maar persoonlijk denk ik niet dat je zoveel hebt aan de score voor zo'n spelletje, ik neem het niet al te serieus in elk geval. Echter dat is offtopic, je vroeg natuurlijk slechts om resultaten.
Helemaal niet offtopic, hoor! en je resultaten zijn indrukwekkend!

Hier even een lijstje met alle scores die ik op internetfora vond.

7139
6432
5707
5535
5520
5000
4905
4638
4400
4341
3260,
3140
2250
2106
 
Na enig herhalen van de IPAS ook door de 5000 heen gegaan. Weet niet of het helemaal eerlijk is om te herhalen maar tja je moet toch wat he als je voor de Compass beslagen ten ijs wil komen. Uiteindelijk met 32 toch redelijk gedaan denk ik zelf.
Wel wat jammer dat de verticale muiscontrols niet standaard inverted zijn voor de IPAS, heeft me toch weer even gekost om te wennen aan inverted vert. control bij de Compass test.
 
Na enig herhalen van de IPAS ook door de 5000 heen gegaan. Weet niet of het helemaal eerlijk is om te herhalen maar tja je moet toch wat he als je voor de Compass beslagen ten ijs wil komen. Uiteindelijk met 32 toch redelijk gedaan denk ik zelf.
Wel wat jammer dat de verticale muiscontrols niet standaard inverted zijn voor de IPAS, heeft me toch weer even gekost om te wennen aan inverted vert. control bij de Compass test.
Dankjewel voor voor je score!

Het is een goed idee van je om ook je compass score erbij te vermelden.
 
ik had 5368, denk dat de 2de keer dat je de test maakt het best een weergave geeft van je aanleg, omdat je dan weet hoe alles werkt, maar nog niet getraind ben
 
onder het tv kijken en met een laptop muis heb ik voor de eerste keer 2700 punten gehaald... moet ik nou mijn brevet inleveren? :angel:
 
Back
Top