[Interesse] wil graag zoveel mogelijk leren

Te zien aan de CD's die ik heb, hebben ze behoorlijk veel tijd en werk in deze leerstof gestoken. Het lijkt mij dat deze mensen het wel hebben verdient dat je dit materiaal gewoon koopt. Als je later van plan bent om naar OAA te gaan dan lijkt het me ook geen goeie start van je opleiding om te beginnen met het illegaal downloaden van hun werk.
 
Te zien aan de CD's die ik heb, hebben ze behoorlijk veel tijd en werk in deze leerstof gestoken. Het lijkt mij dat deze mensen het wel hebben verdient dat je dit materiaal gewoon koopt. Als je later van plan bent om naar OAA te gaan dan lijkt het me ook geen goeie start van je opleiding om te beginnen met het illegaal downloaden van hun werk.

Inderdaad dat dacht ik ook :)

En die boeken zal ik heus wel krijgen - het is ook aangeraden niet op voorhand te studeren etc

er zijn genoeg andere interessante boeken :biertje:
 
Ga een keer naar de Slegte (of een andere 2e hands boekwinkel). Kan je echt voor een appel en een ei allerlei interessante boeken krijgen. Varieert van zeer wetenschappelijk tot makkelijk weg te lezen. Veel formules of veel plaatjes. Sommige zullen je nou niet direct helpen bij je ATPL theorie, maar zullen je algemene kennis en motivatie alleen maar vergroten. Geloof overigens dat hier op airwork nog ergens een thread is waar het ging over luchtvaart gerelateerde boeken die je gelezen moet hebben.
 
Back
Top