Koning Lucht
Well-known member
Waarom ik voor de DFA gekozen heb is vrij simpel, maar voor dat uit te leggen wil ik even duidelijk hebben dat ik me erg bewust ben van de risico's en natuurlijk niet zonder afwegen voor een pilotenopleiding heb gekozen. Uiteindelijk ben je wel werkloos met een schuld van 120.000 als je van school afkomt. Niet een ideaal plaatje.
Dat te hebben gezegd,
A) Mij lijkt het erg goed dat ze theorie en praktijk combineren
B) Ze hebben meer multiple engine uren(60 ipv30) dan andere scholen.
C) Erg luxe vloot met mooie kisten
D) Zeer persoonlijke school en veel persoonlijke begeleiding
E) Het praktisch gedeelte wordt hier in Nederland gedaan en zoals Dhr. Janse al zei, die is zelf ook captain bij de klm geweest maar nu met pensioen, daar heb je later veel aan omdat je ook leert vliegen in slechte omstandigheden.
F) In tegenstelling tot wat anderen zeggen, is er wel degelijk een garantiefonds. Deze is zeer te vergelijken met die van de kls en is in conform met de Friesland Bank.
Hiermee hoop ik sommige dingen opgehelderd te hebben.
Mvg,
Christian
Hej Christian,
Geweldig dat je replied. Je hebt je ook goed verdiept in de school zelf, zie ik.
Wat ik me alleen afvraag is, of je je realiseert dat er betere opties beschikbaar zijn, qua baanperspectief. Uiteindelijk zijn je genoemde argumenten totaal niet relevant als je na je opleiding niet aan de bak komt.