KLS PO1 - Gokken bij gebrek aan tijd?

en nog een tip, niet te lang twijfelen bij een antwoord, je eerste ingeving is meestal goed!
succes met po1! :D
 
Iets wat ik zelf heb gedaan; horloge erbij houden. Houdt voor jezelf bij hoe je zit met je tijd/sommen. Ik kan je nu alvast vertellen dat naarmate je verder komt die dag, je steeds minder tijd over zult houden. In andere woorden; de eerste rond je ruim binnen de tijd af met rustig werken, terwijl je bij het laatste onderdeel goed door zal moeten werken om het op tijd af te krijgen.
Veel succes alvast!
 
Ik raad je aan om op het moment dat je gaat gokken, wel een 'verstandige' gok te maken. Dus snel kijken wat sowieso niet mogelijk is.

Succes ermee!
 
Haha, dit wist ik dus in het begin ook niet...
Ik had hem eergister gedaan en bij die eerste test had ik meteen 20 vragen open gelaten (2 uit 9 punten gekregen). die 15 minuten leken er 5...
Wonder dat ik er doorheen ben gekomen maar ik moet met de psychologische test (3okt) wel een buffer opbouwen.
 
空ゲル;164127 said:
Haha, dit wist ik dus in het begin ook niet...
Ik had hem eergister gedaan en bij die eerste test had ik meteen 20 vragen open gelaten (2 uit 9 punten gekregen). die 15 minuten leken er 5...
Wonder dat ik er doorheen ben gekomen maar ik moet met de psychologische test (3okt) wel een buffer opbouwen.

Gelukkig ben je evengoed door!

Nogmaals bedankt voor de reacties allemaal, misschien maakt het net het verschil maandag ;)
 
Bij mijn PO1 gaf die vrouw die ze nakeek zelfs de tip om ze gewoon te gokken als de tijd op was en je had nog niet alles af. Zo had ik mijn rekenvaardigsheids test niet helemaal af en de laatste 4 of 5 heb ik gewoon snel ingevult toen ze binnen kwam ;)
 
Back
Top