Boeing 737-900ER Futura + XL Airways

Berven

New member
Het viel mij erg op dat 2 maatschappijen die met Boeing 737-900ER vlogen, Futura en XL airways failliet zijn gegaan. Zowel weten we dat Arke Fly 2 toestellen van Futura had gelased voor zomerseizoen. Ze zijn eigendom van CEGAS, een lasemaatschappij, net als die 2 toestellen van XL airways. Ze zijn allemaal dit jaar afgeleverd via Boeing in Renton, USA. ArkeFly mag wel gedadigde zijn om toch 2 toestellen (Futura) tijdelijk of deftinitief huren van de lasemaatschappijen, zodat ze door blijven vliegen. Het betreft de EC-KQR en -KQQ. Het zou best kunnen dat 4 Boeings 737-900ER's elders weer verhuurd worden aan andere maatschappijen.

Ik leef met die mensen die werken voor Futura en XL Airways echt mee, zodat ze op een termijn zonder werk te komen zitten.
 
Ik leef met die mensen die werken voor Futura en XL Airways echt mee, zodat ze op een termijn zonder werk te komen zitten.

Dat is wel héél flauw van je! Meeleven zodat ze zonder werk komen te zitten! :biertje:
 
Door omstandigheden is dit nu eenmaal Berven's schrijfstijl. Heeft niets met leren te maken, dus beschouw het als de couleur locale van Airwork.
 
Back
Top