Opleiding in Canada

Heren,

Ik ben definitief door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoorde het nieuws vrij snel vorige week al, maar had eerst nog wat dagen te vieren in Sneek Week!

Op 19 augustus is mijn eerste dag KMA....

Wel spannend natuurlijk, maar ben erg opgelucht. De onzekerheid blijft er toch, maar nu is het hoge woord eruit!

Ik zal zo nu en dan eens even hier mijn ervaringen posten. Althans, ik weet dat dit draadje een andere insteek had, maar wellicht een goede inleiding. Overigens schroom niet om hier verder discussieren. Wellicht kan ik nog van hulp zijn of hebben andere vragen.

I.i.g bedankt voor jullie inzet in interesse en wie weet komen we elkaar nog wel tegen in de lucht!
 
Kleine update voor degene die het leuk vind om te lezen.

Ik heb net voor de kerstvakantie de KMA gehaald en ben dus nu gepromoveerd tot maar liefst, korporaal! Omdat er een gat is gevallen tussen de KMA en de EMVO (initiele grond en luchtopleiding hier in nederland van 6 maanden) ben ik tewerkgesteld totdat ik zou beginnen op 3 mei a.s.

Echter hoor ik vandaag door bezuinigingen ik pas in augustus begin......erg zuur (zacht uitgedrukt, omdat mijn werk weinig affiniteit heeft met de kisten) maar blijf maar in achterhoofd houden dat we het ergens voor doen.

Wel echt heel balen, niet alleen vanwege de tewerkstelling, maar ook vanwege het feit dat ik dus nog steeds niet ga vliegen. Via Canada had ik nu ongeveer mijn brevetten gehad en gevlogen :S.

Maar ja, dat is dus de stand van zaken. Ik heb de KMA als erg intensief, maar wel uitdagend beleefd. Veel avontuur, oefeningen (zwaar) en veel geleerd. Zeker de moeite waard en ben ook blij met de behaalde resultaten. Toch een soort schouderklop voor jezelf!
 
Wat voor werk doe je nu? Gewoon volhouden, er ligt iets moois in het verschiet en dat wordt het wachten zeker weten waard.
Is er ondertussen al duidelijkheid over wat voor soort vliegmachine je mag gaan bedienen?
 
Back
Top