Oproep voor televisieprogramma

heleen

New member
Voor het programma Ik Wed Dat Ik Het Kan! ben ik op zoek naar een piloot die met een helicopter bierflesjes kan openen.
Ik Wed Dat Ik Het Kan! is een wekelijks entertainment programma dat wordt uitgezonden op RTL4, vanaf 9 november op zondag van 20.00-21.30 uur. Het wordt gepresenteerd door Carlo Boszhard en Nicolette van Dam.

In Ik Wed Dat Ik Het Kan! worden records gezet en verbroken. Het programma biedt een platform voor mensen met een bijzonder, absurdistisch of hilarisch talent. Deelnemers beweren iets te kunnen wat niemand anders kan en gaan daarin net een stapje verder. En hier kunnen zij een hoog geldbedrag mee verdienen. Maar, het record kan altijd weer worden verbroken door een uitdager. Carlo Boszhard roept na iedere uitdaging dan ook op het gezette record te verbreken.

Wij willen nu graag in Nederland een recordpoging opzetten voor het openen van zoveel mogelijk bierflesjes met een helicopter. In het buitenland zijn er diverse geslaagde pogingen geweest (zie onderstaande link). Ik hoop graag te horen wie deze uitdaging aan wil gaan.

http://nl.youtube.com/watch?v=-7p45hxeqk4&feature=related


Met vriendelijke groet,
Heleen
 
Overigens wel grappig, het programma is bedoeld voor mensen die een bijzondere recordpoging willen doen:

Het programma biedt een platform voor mensen met een bijzonder, absurdistisch of hilarisch talent. Deelnemers beweren iets te kunnen wat niemand anders kan en gaan daarin net een stapje verder.

Vervolgens bedenken jullie blijkbaar de recordpogingen?

Wij willen nu graag in Nederland een recordpoging opzetten voor het openen van zoveel mogelijk bierflesjes met een helicopter.
 
OPROEP TELEVISIEPROGRAMMA

OPROEP TELEVISIEPROGRAMMA

Zoals jullie wellicht op youtube hebben gezien zijn er in het buitenland diverse succesvolle pogingen geweest en daarom willen wij graag in Nederland deze recordpoging opzetten. Het heeft niets te maken met een hoeveelheid aanmeldingen voor het programma. Ik Wed Dat Ik het Kan! is nu op tv te zien en daarbij kan je zien dat er bij een succesvolle poging 1000,00 euro is te verdienen. Dat alleen moet niet de motivatie zijn, lijkt me. We willen wel graag een serieuze, veilige poging.

groeten, Heleen
 
Hoi Heleen,

Ik neem aan dat je op zoek bent naar een commerciele heli piloot, aangezien er geld mee verdient kan worden.

Je zou het eens kunnen proberen bij Ryfas helicopters in Hilversum (lekker dichtbij).
Er vliegen daar een aantal erg goede piloten.
Wellicht dat je er een kunt strikken voor jullie record poging.

Hun website: www.helicopters.nl

Wel opmerkelijk trouwens, jullie combinatie van helicopters en bierflesjes.

'k Zou zelf eerder gaan voor het openen van flesjes Spa Blauw of zo...als je een serieuze, veilige poging wilt tenminste ;)
 
Last edited:
kaartenhuis bouwen met een heli

kaartenhuis bouwen met een heli

Vind ik een leuk idee, maar toch niet te doen???
 
Misschien kun je Charlie vragen? Die heeft een echte 'fine touch' met zijn helikopter:

[youtube="9hkFJ8iRt8U"]vliegen met Charlie[/youtube]
 
Back
Top