Na de EMVO - F16 of Heli?

je moeder is een nuttige bijdrage!

Ik herinner me iets van; dronken, trap, lawaai en moeder, ooit op het CML, alleen dat was Traxx niet....

@Chubby, doe je het rustig aan in Nijmegen ;)..... Die grote grouwe grijsharige IP's lopen ook hier rond, ik heb geloof ik nog een van de jongste amerikaanse IP's en schat hem in de leeftijdscategorie síntnicolaas. Veelal vietnamveteranen, dan denk je dat die nederlanders stoer zijn met hun 1000uur patches (er lopen hier lui rond met uchtallen zoveel, de helden). Nors zijn ze soms wel, maar vraag me af of dat komt omdat ze het gehoorapparaat nog niet aan hebben staan... ;).

Groeten Nitro
 
Inderdaad, Heli mensen zijn veeel gezelliger :duh: .... (speciaal voor jou tomcat)

@ nitro: gezellig samen overleggen of je links of rechts af zal gaan! :boring:
Wel fraaie plaatjes trouwens, op je site.. heb je nog foto's van je eerste vluchtje? Hoorde al uit betrouwbare bronnen dat je t goed doet daar! Keep it up!

Traxx, is dat die dude die tegenwoordig gaat onder de naam "Gordo", omdat een overste op ancienniteit "chubby" al geclaimd had? ;)

Ik heb morgen trouwens een cadeautje voor je, gordo!

Bis morgen!

En als je dit nog op tijd leest moet je eens even serious wat gaan doen aan je werkverschaffing... om 00.07 nog achter je computer zitten terwijl het morgen gewoon net zo'n harde werkdag is als de voorgaande 6 weken! Kan toch niet...
 
Is het waar dat aan een F16 piloot hogere eisen worden gesteld dan aan een heli-piloot?

Als dat zo is:
kan het theoretisch voorkomen dat jij vanwege je "hoge kwaliteiten" in een F16 terecht komt ipv een heli?

Heb je zelf inbreng in wat voor type heli je terecht komt?

Ik snap dat de vraag op het moment en de keuze van de KLU heel zwaar meespelen maar het lijkt mij toch onwaarschijnlijk dat iemand die heel graag in een helikopter wil, in een F16 wordt gezet en een F16-liefhebber in een heli, als ze beiden over dezelfde capaciteiten beschikken?
 
Eagle Creek, Allereerst raad ik ik je aan om eens rond te kijke in diverse topics hier op het forum. De vragen die je stelt worden daar enorm uitgebreid behandeld. Daarkomt ook dat bij een F16 niet perse "hogere kwaliteiten" te pas komen, maar "andere kwaliteiten". De KLU zelf bepaald wel waar jij terecht komt, Maar ze doen dit in overleg met jou en daarbij komt nog veel meer te pas.
 
Zie je eigenlijk tijdens de EMVO al aankomen waar je uiteindelijk terecht gaat komen? Bijv. n.a.v. je resultaten of opmerkingen van de instructeurs? Of is het op de assignment night allemaal één grote verrassing...
 
Back
Top