Slaapgebrek

Douglas2

New member
Hebben jullie als mede "aspirant vliegers" ook moeite met het bed op te zoeken? Nu zit ik weer tot een uur of 4 informatie op te zoeken, filmpjes te bekijken, verhalen te lezen. Nu vroeg ik me toch even af of ik de enige was, denk het niet :D
 
Beetje nutteloos om hiervoor een topic te maken. Heb je helemaal zelf in de hand wanneer je gaat slapen toch?
 
vroeg me af of ik de enige was, ja je hebt het zelf in de hand, het is niet alsof het erg is ofzo... maar ik vroeg me gewoon af of er nog jongens / meisjes waren die het ook niet kunnen laten om door te blijven dromen, zoeken naar filmpjes / verhalen / ...
 
Dat wordt dan een hele omschakeling als je zodirekt met IPbivak iedere dag om 5 uur op moet!
Heel je ritme verdraait!
 
joa maar dat is niet zo erg, ik kan goed zonder slaap hoor, en mijn ritme veranderd toch om de haverklap, school vroeg opstaan, weekend lang uitslapen laat opblijven, etc

dus om 5 uur opstaan maakt niet zoveel uit
 
Ik had precies hetzelfde, maar zodra je op de KMA zit moet je je ritme echt wel hebben aangepast ;) we staan hier elke dag om 5.45-6.00 op en het liefst lig je om 22.00 al in je bedje soms ;)
 
Back
Top