Naslagwerken profielwerkstuk?

Vleugel is af!

Nu gaan we de winglets maken ;)

Ik denk dat we die gaan maken met dat doorzichtige plastic wat je ook bij Techniek vroeger had... Deze kun je met zo'n apparaat makkelijk buigen ;)
 
Mooi werk Tim! Wat ik alleen niet begrijp is dat er als datum 12/1/2008 staat. Daarnaast komt één van de namen mij erg bekend voor van het zweefvliegen. Had je dit profielwerkstuk vorig jaar ook al gemaakt?

Ow die 12/1/2008 is Amerikaanse notering..... 1 december 2008 dus..

Heb een engelse office 2007, ik kijk later wel hoe ik dit moet aanpassen :)

Tim de Boer (dat ben ik)
Jasper Muller (is mijn maatje)

Wij zitten beide dit jaar voor het eerst in 6VWO, dit is de eerste keer dat wij een PWS maken..

Zweefvliegen hebben wij beide niet opgezeten ;)
 
Ow die 12/1/2008 is Amerikaanse notering..... 1 december 2008 dus..

Heb een engelse office 2007, ik kijk later wel hoe ik dit moet aanpassen :)

Tim de Boer (dat ben ik)
Jasper Muller (is mijn maatje)

Toeval bestaat kennelijk want ik ken ook een Jasper Muller die vorig jaar in 6V zat. Hij studeert nu L&R. De datum 12/1/08 was daarom nog al verwarrend.
 
Toeval bestaat kennelijk want ik ken ook een Jasper Muller die vorig jaar in 6V zat. Hij studeert nu L&R. De datum 12/1/08 was daarom nog al verwarrend.

:)

Ik wil wel naar LR van tu delft ;)

Jasper wil naar conservatorium geloof ik :)
 
Ik ben redelijk laat met reageren, maar ik heb mijn PWS ook gedaan over de aerodynamica van het vliegtuig. Heb hier een 'goed' voor gehaald, het hoogst mogelijke resultaat. Mocht je wat feedback willen, stuur me dan even een PM!
 
Ik ben redelijk laat met reageren, maar ik heb mijn PWS ook gedaan over de aerodynamica van het vliegtuig. . Mocht je wat feedback willen, stuur me dan even een PM!

Wij hebben een iets ander onderwerp dan alleen de aerodynamica van een vliegtuig. Toch bedankt voor je reactie!

Heb hier een 'goed' voor gehaald, het hoogst mogelijke resultaat!
Ik zit in de vernieuwde tweede fase, dus wij krijgen gewoon een cijfer tussen de 1 en de 10.
 
Is het dan normaal dat je je PWS zo vroeg op krijgt? Ik mag er pas aan beginnen wanneer ik in 5 HAVO kom te zitten.
 
Is het dan normaal dat je je PWS zo vroeg op krijgt? Ik mag er pas aan beginnen wanneer ik in 5 HAVO kom te zitten.

Ik zit ook in 5 Havo;). Tweede Fase is twee jaar geleden al in gegaan. (Althans, bij ons op school).
 
Ik ben redelijk laat met reageren, maar ik heb mijn PWS ook gedaan over de aerodynamica van het vliegtuig. Heb hier een 'goed' voor gehaald, het hoogst mogelijke resultaat. Mocht je wat feedback willen, stuur me dan even een PM!

Bedankt voor je aanbod! Maar wij hebben toch wel een heel ander onderwerp...

Maar als ik vragen heb dan zal ik ze zeker hier stellen of in een PM zetten :)

:kerst::biertje:
 
Wij zijn nog steeds niet erover uit wat onze onderzoeksvraag gaat worden?

Ik zal even uitleggen wat we hebben:
- een windtunnel op een Middelbare school. Kom je niet vaak tegen:p, helaas is de windtunnel niet groter dan 24cm.
- een vleugel, lijkend op die van een boeing 747. Niet spits naar achteren maar recht.

Wat voor onderzoeksvraag zou hierbij passen?
ik had zoiets van: Bij welk vleugelprofiel is de lift het grootst?
of is dat de kinderachtig. Want inprincipe snap je hoe platter hoe minder.
 
Wij zijn nog steeds niet erover uit wat onze onderzoeksvraag gaat worden?

Ik zal even uitleggen wat we hebben:
- een windtunnel op een Middelbare school. Kom je niet vaak tegen:p, helaas is de windtunnel niet groter dan 24cm.
- een vleugel, lijkend op die van een boeing 747. Niet spits naar achteren maar recht.

Wat voor onderzoeksvraag zou hierbij passen?
ik had zoiets van: Bij welk vleugelprofiel is de lift het grootst?
of is dat de kinderachtig. Want inprincipe snap je hoe platter hoe minder.

Das wel erg cliche! :p

BTW, gisteren op TU Delft geweest... Was super!!!

Echt leipe gasten die twee...

In de loop van volgende week zal ik het verslag posten!
 
Waarom is dat cliche?
nu raak ik nog meer in de war.

Hoe ziet die windtunnel van de TU in delft eruit?
en kan je daar ongelimiteerd meten?
dus onbeperkt komen en doen wat je wilt
 
Waarom is dat cliche?
nu raak ik nog meer in de war.

Hoe ziet die windtunnel van de TU in delft eruit?
en kan je daar ongelimiteerd meten?
dus onbeperkt komen en doen wat je wilt

Cliche: omdat IEDEREEN dat onderzoekt als ze naar een windtunnel mogen..

Onbeperkt bij TU Delft aankloppen kan niet...

Je moet je opgeven voor een workshop...

Scholierenlab van TU Delft

Ik weet niet wanneer de volgende workshop is...

Maar wij hebben 1 vleugel gemaakt en verschillende winglets... Dit hadden ze nog niet eerder gezien...

Maar geloof me: IEDEREEEN maakt verschillende vleugelprofielen en is daarom best cliche :p

Niet te letterlijk nemen, doe gewoon wat je leuk vind! Het PWS telt toch niet mee voor een cijfer...
 
Back
Top