Advies op maat

MartijnH

New member
Beste mensen, graag zou ik even wat deskundig advies krijgen over mijn situatie, ik kijk al een tijd mee vanaf de tribune op dit forum, en heb de zoekfunctie gebruikt, maar ik zie onderhand door de bomen het bos niet meer. Dus daarom wéér een topic.

Ik ben nu 19 jaar, en zit naar het 3e jaar Aviation Operations MBO4. Net als alle anderen hier zoek ik het liever letterlijk hogerop. Ik ben bekend met de eisen van vliegscholen in Nederland. Ik ben ook bereid om eventueel in het buitenland een vliegopleiding te volgen.

Omdat ik geen wiskunde en natuurkunde op mijn diploma krijg had ik zelf als optie om na deze opleiding Aviation Studies in AMS te gaan volgen. Ook zat ik naar AP&M in Groningen te kijken. Of weet er iemand nog een andere optie bijv in het buitenland?

Het gaat mij er om dat ik mijn ATPL haal, FAA of JAA, of het nou voor een 737 of een Beech 1900 is!

Bij voorbaat bedankt!
 
MartijnH,


Ik denk dat je het toch even met de zoekfunctie moet doen, er is hier TONNEN informatie, heb het zelf al meerdere keren helemaal uitgelegd, je kan dus even zoeken op eerdere posts van mij. Dan kom je meteen op Threads waar het allemaal al helemaal is uitgekauwd, door meerdere mensen.

Kwestie van alles even op papier zetten, analiseren, en klaar is kees. Goeie oefening voor een toekomstig piloot.

Succes!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Back
Top