Piloten op 2 en 3september

wensel

New member
As. dinsdag 2 september vlieg ik met ryanair.

FR6506 Eindhoven – Marseille 09.25 – 11.10
FR6525 Marseille – Stockholm 16.45 – 19.40

en woensdag:

FR1822 Stockholm – Eindhoven 14.05 – 15.55

Ik vroeg me af of een van jullie airworkers toevallig als piloot vliegt tijdens deze vlucht.

Ik ben benieuwd
 
Bij mijn weten zijn er geen Nederlanders in MRS gebased en maar heel weinig in NYO, dus je kansen zijn klein, sorry. (maar misschien heb je geluk)
 
Het kan natuurlijk dat je vliegt om te vliegen... dat doen er wel meer hier..
Maar waarom vlieg je niet rechtstreeks vanaf NRN?

ik ga 18 september beginnen bij Stella in beek. Mijn vriendin ook maar die heeft nog nooit in een groot passagiers vliegtuig gevlogen..

Dit is dan ook een cadeautje voor haar...

Ik vraag me af of het mogelijk is om even in de cockpit te kunnen kijken..

Lijkt me toch wel gaaf te zien waar we hopelijk straks zelf plaats mogen nemen:angel:
 
Wensel: hoe graag iemand je zou willen helpen, het kan gewoon niet dat je in de cockpit komt tijdens de vlucht. Na de vlucht misschien even hallo zeggen en een beetje kijken kan, maar zelfs een foto maken is niet toegestaan.

Het risico is nog groter aangezien je op vluchten zit naar en vanaf RYR-bases. (MRS en NYO)
De kans dat een vlieger je een dienst wil bewijzen en vervolgens op rapport wordt geslingerd is gewoonweg te groot.

Dat hebben we nou eenmaal te danken aan een stelletje verknipte figuren die het voor iedere goedbedoelende hebben verknald...

sorry
 
Correctie: voor de vlucht zit ik persoonlijk met slots, briefings, wachten op loadsheet, pushen van groundcrew en dat soort shit...na de vlucht welkom
 
Ah, je bedoelt dat je dan te druk bent met koffie maken etc. Na de vlucht is altijd voor de volgende vlucht natuurlijk. Nou raak ik dr zelf van in de war.
 
@Onassis:
Ik weet dat er een paar ... zijn die het aardig hebben verstierd voor ons.....

Iig bedankt voor alle info(overload e.a) ik hoop dat de piloten zo vriendelijk zijn om ons voor/na de vlucht even een kijkje te gunnen...

We zullen wel zien...!
 
nee te druk uit het raam te kijken naar de boardende meisjes...;)

Maar iig van harte welkom Wensel...(binnen de gestelde limieten dan)
 
Back
Top