Profiles

Zolang vrouwen maar geen hangkont hebben en geen hangtieten, vind ik alles goed :biertje: :grijns:
 
Geef mij maar een strakgeschapen bilpartij, niet te klein, niet te groot.... Voel me ter plekke slimmer worden... :biertje:

Zolang vrouwen maar geen hangkont hebben en geen hangtieten, vind ik alles goed :biertje: :grijns:

Misschien is het een idee om dit soort zaken ook in je profiel te zetten. Vervolgens nog een dating-subforum creëren. :yeehaa:
 
Had ik al gezegd dat ik een vrouw heb ? :grijns: . Wat ben ik blij dat ze (nog) geen Nederlands kan :yeehaa:
 
Lekker handig hoor die lange profilen, je blijft scrollen zo.

Gedoe om een stukje tekst onder je naam :blabla:

edit: zie post #27, zelfs op een 1680*1050 resolutie neemt het nog het halve scherm in beslag.
 
Wow, Julien. Wat een manier om wakker te worden! Thanks for that.
Overigens wordt dit op deze manier een leuke tegenhanger van de herensocieteit:
Praten over Bier, Tieten, Schieten, Hoeren, Snoeren, Taxirijden enz.
Ik denk dat de bank van Beer hier beter op z'n plaats is dan in de kouwe kak hoek.
Wel knap dat beide topics (de borsten/billen-hoek en de dames/heren-sociteit) aan het brein ontsproten zijn van dezelfde man.
Bedankt Art, ik zal proberen het binnen de perken te houden.
 
Tja, ik wil dus net met de billen bloot, maar lees dat er dan gelijk op gemept gaat worden!
Daar houdt T&G niet zo van.

Dan licht ik maar een tipje van de sluier op zodat ik ook nog wat aan de fantasie over kan laten ;)

Ergens in de dertig & ergens in Massachusetts. Volgens Art doet dat er niet toe, maar hier in de US of A dus wel! Want voor je het weet heb je van die types net als FD hier die roepen dat Denver de enige en beste plek is hier in de States.

Vlieg corporate, .......duh........CE-500, CE-560XL, CL-604 ratings met een BD-700(Global Express) rating in October.

Ben vrije markter.....dus kansloos, maar dat was ik sowieso al, want ik ben net zoals Overload een echte borstenconnaisseur.

Ik vind zelf dat ik veel te veel uren als instucteur heb gevlogen en moet daarom elke keer weer lachen als ik een "steep turn" moet doen in de stimulator.

Heb de regel: als ik meer dan 3 onderdelen (deurhendel, radioknoppen, gearlever of flaplever etc.) tijdens een vlucht in mijn schoot heb liggen breek ik de vlucht af en parkeer ik het vliegmasjien bij de MX hangaar.

Waar ik een bouthekel aan heb in een single engine: an engine failure!!

Maar er is ook goed nieuws:
Om de een of andere reden groot fan van Pink Floyd
Nick Mason: aardige kerel!

Sarah Ferguson: dijk van een wijf
Prins Andrew: aardige vent
John Kerry: ach ja

Corporate is great: people with money will always have money!
 
zo ART,

ben effe bezig geweest
<----------------------------
 
Back
Top