Volgens mijn baas geen piloot kunnen worden ...

Hades

New member
Volgens mijn baas, waar ik nu al een maand werk als jobstudent (Horeca, kelner in een restaurant) kan ik 'geen piloot worden' omdat ik ...

1) Af en toe een kommetje vergeet af te ruimen omdat ik bvb mijn beide handen (en armen ;)) vol had en er geen plaats meer was om bvb dat potje te zetten, en daarna eerst snel een andere bestelling doe en zo dat 1 potje vergeet op te halen ...

2) Ik volgens hem 'koppig en eigenwijs' ben omdat ik op de meeste dingen met 'Ja, het zal wel lukken' of 'Ja, ik zal dat doen' antwoord :blabla:

Ik zal volgens hem dus nooit een meter van de grond gaan om het met zijn eigen woorden te zeggen ...

Die kerel zit echt vol met BS :passed:
 
Als jij het maar wil worden en ervoor wil werken, toch?
Heb je je al bij een vliegschool aangemeld, of is het nog een droom om piloot te worden?
 
ach weetje?

Wat is die kerel nou? Baas van een restaurant! Hij wou zelf altijd graag piloot worden, maar was daar te dom voor en reageert zich nu op jou af. Waarom zou die het anders zeggen, hij is gewoon jaloers!

Laat je nooit iets wijs maken door een ander die er geen verstand van heeft!

Vertrouw gewoon jezelf! En aan slechte eigenschappen kan gewerkt worden toch?
 
Als je er zo van overtuigd bent dat hij "vol met BS" zit..... waarop post je dan toch deze reactie op Airwork als ik vragen mag? ;)
 
Volgens mijn baas, waar ik nu al een maand werk als jobstudent (Horeca, kelner in een restaurant) kan ik 'geen piloot worden' omdat ik ...

1) Af en toe een kommetje vergeet af te ruimen omdat ik bvb mijn beide handen (en armen ;)) vol had en er geen plaats meer was om bvb dat potje te zetten, en daarna eerst snel een andere bestelling doe en zo dat 1 potje vergeet op te halen ...

2) Ik volgens hem 'koppig en eigenwijs' ben omdat ik op de meeste dingen met 'Ja, het zal wel lukken' of 'Ja, ik zal dat doen' antwoord :blabla:

Ik zal volgens hem dus nooit een meter van de grond gaan om het met zijn eigen woorden te zeggen ...

Die kerel zit echt vol met BS :passed:

Man wat ben ik blij dat mijn hoofd vastzit aan de rest van mijn lijf, anders zou ik het elke dag vergeten mee te nemen uit het vliegtuig! En "koppig en eigenwijs" dat zijn ALLE piloten, dus dat pleit juist voor je!

Chase that dream
 
Je zal steeds meer en meer mensen tegen gaan komen die zeer gefrustreerde en jaloerse dingen gaan roepen als ze merken dat je piloot wil worden of bent.

Trek je er niets van aan hoor, ze laten eigenlijk alleen zien dat ze zelf vrij zielig zijn. Volg je hart en ga lekker vliegen als je dat wil!

... maar mag ik wel vragen wat het doel van deze post was?
 
Ik moest het gewoon even kwijt, die maakt constant opmerkingen die betrekking hebben op het piloot zijn.

Zoals "Als je bij het vertrekken de "hendel voor het opstijgen" vergeet over te halen, zoals je soms bestek vergeet ja ... dan ga je dood"

of erger nog

"Ga je later altijd je co piloot laten landen ipv zelf te landen?" omdat ik volgens hem die dag teveel op mijn collega achter de bar vertrouwde

Die mag wel eens nadenken voor hij zulke idiote opmerkingen maakt ipv mij te zeggen dat ik "Moet nadenken bij het afruimen" en blah blah

Verder vind ik van mezelf dat ik niet koppig en eigenwijs ben, en waarom zou je als je die eigenschappen toch hebt, door zoiets geen piloot kunnen worden ...

*facepalm*
 
... niets van aantrekken!

over een paar jaar lach je er om joh.

Succes en laat je niet beinvloeden door dit soort figuren!
 
Als alle piloten alles altijd zo goed kunnen onthouden waarom is er dan een checklist uitgevonden?:rolleyes:
 
Zoals "Als je bij het vertrekken de "hendel voor het opstijgen" vergeet over te halen, zoals je soms bestek vergeet ja ... dan ga je dood"
*facepalm*

Volgens mij blijf je dan stil staan :grijns:

Dat verklaart ook zijn professionele kijk op het vak...
 
Volgens mij blijf je dan stil staan :grijns:
Ja, dat wou ik hem niet vertellen om zo snel mogelijk van zijn preek verlost te zijn en de discussie niet verder aan te wakkeren :p

Dat ik op alles zo kort antwoordde, met bvb "ja of jaja of uhu" is nogmaals een teken volgens hem dat ik het nooit tot piloot zal schoppen ... Denk ook niet dat het later verstandig is om met je airline baas in de clinch te gaan maar gewoon kort te antwoorden & vriendelijk te blijven !

lol :rolleyes:
 
2) Ik volgens hem 'koppig en eigenwijs' ben omdat ik op de meeste dingen met 'Ja, het zal wel lukken' of 'Ja, ik zal dat doen' antwoord


Klinkt als een echte vlieger :cool:


Maar waarom heb je die man vertelt dat je piloot wilt worden?
 
wij vergeten allemaal wel eens wat (minstens een keer of drie per dag). Daarom zitten er altijd twee vliegers in de cockpit... Twee vergeten meer dan een!

;) Erik.
 
Back
Top