KLS klas 09-03

Hoera! weer een week langer voorpret! :yeehaa:

Ik heb ook nog wat sappige informatie in de pijplijn zitten,
Ik laat horen zodra het eruit is ;)

Flantua


Update:

Lichtelijk vals alarm :p ik zag op de hyves van de klasgenoot die nu definitief in 9-3 gaat beginnen en zich aan gaat melden op de 9-3 hyves dat hij zijn uniform ging halen op de KLS. Maar aangezien hij al veel eerder zou beginnen is hij ons een stapje voor, nog geen reden voor paniek dus :)
 
Last edited:
Hoera! weer een week langer voorpret! :yeehaa:

Ik heb ook nog wat sappige informatie in de pijplijn zitten,
Ik laat horen zodra het eruit is ;)

Flantua


Update:

Lichtelijk vals alarm :p ik zag op de hyves van de klasgenoot die nu definitief in 9-3 gaat beginnen en zich aan gaat melden op de 9-3 hyves dat hij zijn uniform ging halen op de KLS. Maar aangezien hij al veel eerder zou beginnen is hij ons een stapje voor, nog geen reden voor paniek dus :)

Hahah o wat voor informatie heb je nu weer? Niet nog meer voorpret toch :grijns:
 
Zucht... weer zeven daagjes bij op de teller. Ik heb 't gevoel dat ik achteruit loop...
Maar dat mag de voorpret niet drukken...

Heb inmiddels twee nieuwe klasgenoten toe kunnen voegen op Hyves, dus wellicht daar verder 'daten' en afspraak maken?
Ik ben VOOR!:grijns:

Update mijnerzijds: ben bezig met zomercursus wiskunde, drie keer raden waarom...
13 juli examen!! :1855:

Veel liefs!
 
Klas 9-3, weer een nieuwe klasgenoot, nl. ik. Ik was eerste ingedeeld in klas 10-1, maar door uitval van iemand uit jullie klas ben ik nu bij jullie in de klas geplaatst. Kan dus een paar maanden eerder beginnen dan gepland :)!

Gr,
Nick
 
Klas 9-3, weer een nieuwe klasgenoot, nl. ik. Ik was eerste ingedeeld in klas 10-1, maar door uitval van iemand uit jullie klas ben ik nu bij jullie in de klas geplaatst. Kan dus een paar maanden eerder beginnen dan gepland :)!

Gr,
Nick

Dat is altijd gaaf als je eerder mag beginnen dan gepland. Minder lang wachten is toch wel zo fijn, niet? :grijns:

- Slipstream
 
NickvT! Nummer 10 alweer! welkom :)

Even gepspiekt in het 10-1 topic en stuitte direct op een pijnlijk puntje:

NickvT: "Voor mij dus (bijna) geen :biertje: dit jaar. "

Daar moeten we het dus nog even over hebben heah :grijns:

Groeten Flantua
 
Last edited:
Hey mensen!

Ben een tijdje weg geweest en ik zie weer een hoop interessante berichten hier op Airwork.
Ten eerste, alle nieuwe klasgenoten die er bij gekomen zijn, welkom en gegroet!

Heb goed nieuws, ben inmiddels geslaagd voor natuur- en wiskunde!

Hebben jullie al een brief ontvangen over hoe het zit met dat de bridgecourse een volledige 737 typerating wordt? Lijkt me erg interessant. Ben wel benieuwd hoe het allemaal zit. Ik las hierover namelijk in 10-1 topic. Uit die klas had iemand al wel een brief hierover ontvangen. Lijkt me toch dat ze die tegelijk versturen. Heeft iemand hier de brief ontvangen? Wie weet er meer over???

Groeten Jeroen
 
Gefeliciteerd met de diploma's!

Niets gehoord nog, eerste reactie was enthousiasme maar na het lezen van het 10-1 topic heeft dat een beetje plaats gemaakt voor verwarring...
 
ik heb er ook nog niets van gehoord. wel heb ik anderhalve week geleden contact gehad met de KLS en toen wisten ze me te vertellen dat 9-3 binnen twee weken een brief zou ontvangen thuis met opkomst data, kleding passen en andere informatie. Dus ik verwacht die brief deze week bij ons op de deurmat.
 
misschien komt die brief die jullie verwachten allemaal wel niet omdat deze niet voor jullie bestemd is?? Wat dacht je daar van? Zoals wesselB al zegt; de nieuwe regeling geldt pas vanaf 2010. Ik snap ook niet helemaal dat jullie ervanuit gaan dat jullie die brief zouden moeten krijgen...
 
Uniform gepast, contract binnen en nu nog even wachten wat de twee banken te bieden hebben!

Heb er zin in! :biertje:
 
Voor degenen die niets te doen hebben, aanstaande vrijdag geeft klas 9-1 (LAAGH) hun logofeest. Misschien leuk om alvast eens langs te komen voor dat jullie beginnen.
 
Back
Top