KLS klas 09-03

Flantua, heb jij die lijst gekregen?
ik kreeg te horen na 3 weken erachteraan bellen dat ze de namen nog niet wilden uitgeven omdat er nog heel wat kon verwisselen in de tussentijd..
 
Hmm lekker is dat, mogen wij (klas 9-2) zeker van 18 mei tot 4 oktober met 14 man bardienst draaien :grijns:.

Dat zal we zo zijn tim, maar er zitten als jullie er komen ook maar 30-45 man meer waar dan ook nog 14 man van jullie zelf is. verwacht dus ook niet dat de bar elke avond open zal zijn of niet tot heel laat. (only time will tell). denk dat die bar avonden dus een stuk minder leuk worden als dat ik me op verheugd heb:niet_bli:!


10-2 HOOGH!:cool:
 
9-3 Goed Bézig!

Marius ontzettend bedankt :biertje:

Flantua, heb jij die lijst gekregen?
ik kreeg te horen na 3 weken erachteraan bellen dat ze de namen nog niet wilden uitgeven omdat er nog heel wat kon verwisselen in de tussentijd..

Nee dat is geen succes geworden, staat bij mij ook even op een laag pitje...

Dat zal we zo zijn tim, maar er zitten als jullie er komen ook maar 30-45 man meer waar dan ook nog 14 man van jullie zelf is. verwacht dus ook niet dat de bar elke avond open zal zijn of niet tot heel laat. (only time will tell). denk dat die bar avonden dus een stuk minder leuk worden als dat ik me op verheugd heb:niet_bli:!


10-2 HOOGH!:cool:

B747-400 wat betekent "HOOGH" precies?




Even wat anders; ik heb waarschijnlijk een nieuwe klasgenoot gevonden :D
Meer nieuws is onderweg!

Groeten
 
Hooo, wacht even, ik bel even de plaatselijke courant...
Flantua brengt wereldnieuws! Val steil achterover...
Daarnaast breng ik nog goed nieuws: heb ondertussen natuurkunde gehaald!
:biertje:
 
Dat zal we zo zijn tim, maar er zitten als jullie er komen ook maar 30-45 man meer waar dan ook nog 14 man van jullie zelf is. verwacht dus ook niet dat de bar elke avond open zal zijn of niet tot heel laat. (only time will tell). denk dat die bar avonden dus een stuk minder leuk worden als dat ik me op verheugd heb:niet_bli:!


10-2 HOOGH!:cool:

Ik denk dat er iets mis is gegaan in je berekening(nulletje weggevallen?), want als wij starten volgende week zijn klas 7-4, 7-5, 8-4, 8-5 en 9-1 nog gewoon op de campus.

9-2 HOOGH!
 
Ik denk dat er iets mis is gegaan in je berekening(nulletje weggevallen?), want als wij starten volgende week zijn klas 7-4, 7-5, 8-4, 8-5 en 9-1 nog gewoon op de campus.

9-2 HOOGH!

8-4 is volgende week kamers aan het uitruimen gok ik zo!
Jullie hoeven dus maar 1 of 2 weekjes op de camping, daarna kunnen jullie gelijk door naar Alfa (hoogh!) :biertje:
 
iDoll gefeliciteerd :yeehaa: :biertje:
Hoe zit het met de mathematiek?

Ik sprak iemand waarmee ik GVSS deed op hyves, en zijn broertje komt ook in 9-3.
Hij heeft zijn broer op hyves onder zijn vrienden staan maar ik heb hem nog niet gevonden, de aanvraag voor de link is in behandeling.

Ik vind kamperen ook wel wat hebben hoor :eek:
 
Gefeliciteerd iDoll:)

Flant onze privé detective goed bézigg!:biertje:

Hmm.. de camping heeft ook zo zijn gezelligheid denk ik, maar mij hoor je niet klagen als we die overslaan hoor!
 
De spreekwoordelijke kogel is door de kerk! :eek:

De meneer in kwestie wacht nog even op officiele uitslag van de medical en dan zal hij zich op de hyves vertonen. Er staat een krabbel van hem bij mijn hyves.

Flantua

Nog ? te gaan...
 
Hey 09-03 hebben we al meer klasgenoten gevonden? Het lijkt me namelijk weer tijd voor een get together :D
 
Lijkt me een goed plan!

Ik kom net van de telefoon met de KLS, binnen twee weken gaan we een brief ontvangen met de datum van opkomst maar we moesten rekening houden met week 42 dus 12 oktober :(
 
Back
Top