KLS klas 09-03

Hi allemaal!

Ik zit ook in deze klas, ben overgeplaatst van 10-1 naar deze klas:D Ook kan ik de startdatum melden: 5 Oktober(ik weet niet of dit al voorbij was gekomen).

Groetjes Compadre!
 
als eerste; welkom compadre!

5 oktober pas! :( Mister G, je mag weer bij 200 beginnen :p

compadre is ge-PM'd over zondag ;)

Foto-BOHRPGOW.jpg



Zoiets?!
 
Last edited:
oeffffffffff nou dat zal inderdaad een domper worden als dat zo is. Maar heeft iemand van ons dat al gehoord of in een brief thuis gekregen?

Meesterlijke advertentie fluenta !!!!
 
Het maximale bedrag per maand voor levensonderhoud (Friesland Bank) is 850eu. Er zijn echter nog een aantal posten waar je 'extra' geld voor kunt lenen voor bijv. Amerika.
CAVV is eenmalig en niet maandelijks ofzo.
Volgens mij betalen de meesten die dit bedrag lenen hier ook de huur uit (à 360eu/maand).
Daarbij moet het vervoer natuurlijk ook betaald worden.

MC
 
Ja dat lijkt mij wel dat daar de huur bij in zit. Kom zeg, hoeveel geld wil je wel niet kwijt daar :p:.
 
oeffffffffff nou dat zal inderdaad een domper worden als dat zo is. Maar heeft iemand van ons dat al gehoord of in een brief thuis gekregen?

Meesterlijke advertentie fluenta !!!!


Ik kreeg een mail waarin ik gevraagd werd of ik 5 oktober wilde beginnen.

en inderdaad een mooie advertentie:)
 
Mooi dat we weer iemand erbij hebben!

Inderdaad vreemd dat Compadre gehoord heeft dat we pas in Oktober kunnen beginnen. Ben wel erg benieuwd nu. Misschien eens even bellen maandag...

Geniaal karretje heb je daar Rick, ik zie het al helemaal voor me haha.

Is Compadre op de desbetreffende zondag ook van de partij???
 
Last edited:
Helemaal goed, die advertentie.
Ik heb ondertussen houten blauwe sandwichborden gereed liggen, die worden zondag meteen aan eenieder uitgedeeld... En het is verplicht ermee rond te lopen wanneer je je naar buiten begeeft... ;)
@ Compadre: WELKOM!!:D
 
Goedzo!

Ik vraag me trouwens wel een beetje af waar ik die bak ga parkeren maar dat zie ik dan wel...

ik heb een supertactisch mailtje gestuurd trouwens maar die vinden jullie wel...
 
ha beste mensen,

Zoals het nu staat ben ik ook geplaatst in 9-3, was eerst geplaatst in 10-1 maar omdat er iemand uit is gevallen kan ik een klasje eerder. ik ben geen actieve airworker maar nadat ik jullie topic zag, moest ik even iets laten horen natuurlijk.. Tegen mij is inderdaad ook gezegd dat de startdatum van 9-3 op 5 oktober is!

Groet

Niels
 
Hmm lekker is dat, mogen wij (klas 9-2) zeker van 18 mei tot 4 oktober met 14 man bardienst draaien :grijns:.
 
ha beste mensen,

Zoals het nu staat ben ik ook geplaatst in 9-3, was eerst geplaatst in 10-1 maar omdat er iemand uit is gevallen kan ik een klasje eerder. ik ben geen actieve airworker maar nadat ik jullie topic zag, moest ik even iets laten horen natuurlijk.. Tegen mij is inderdaad ook gezegd dat de startdatum van 9-3 op 5 oktober is!

Groet

Niels

Welkom in de klas!

Ik ben er helaas niet bij zondag, zie de mail... Er zijn dus al twee mensen van 10-1 naar 9-3 geplaatst, vreemd?

Groetjes!
 
hee 09-3'ers!

ik heb vandaag(voor 10-3) de KLS even gebeld voor een namenlijst, die krijg ik morgen toegemaild.
miscchien een handige manier om de hele klas alvast te bereiken??;)
succes!

gr. Yngwe
 
Als het goed is krijg ik die binnenkort dus ook, ik wacht het nog wel even af....

toch bedankt,

Flantua
 
Back
Top