KLS klas 09-03

iDoll

New member
Kan ik hier al toekomstige klasgenoten verwachten??!!
Eerst die certificaten nog halen, daarna wacht me klas 09-03...
 
Hey iDoll!

Ik hoop ook in klas 09-03 te komen!
Ik ben vanaf 1 mei 2009 beschikbaar dus vandaar dat ik daarop gokte.

Heb jij al een bevestiging dan?

Flantua
 
09-03 start dus in mei? Dan zijn de data volgens mij wel anders dan dit jaar. Dit jaar was er een juni klas toch?
 
Last edited:
aah hier een paar toekomstige klasgenoten? ik ben ook net aangenomen bij KLS en zit nu in mijn eindexamen jaar. nog niet gehoord wanneer ik ga beginnen. maar augustus 2009 lijkt me aannemelijk?

Nog een andere G?;)
 
Nog geen officiële bevestiging van de KLS, maar waarschijnlijk kom ik ook in 9-3. Kreeg door dat deze in week 18 (eind april) begint. Ik doe AP&M, midden april ergens is het 3de (en laatste) kwartaal Technische Bedrijfskunde voor ons afgelopen. Dus alle AP&M'ers zullen wel in 9-3 komen.

Hyves is er inmiddels ook al:

KLS 9-3
 
Ik ben vorige week gelaserd, en afhankelijk van mijn herstel (en uiteraard goedkeuring bij de Second Opinion) kom ik in 9-2 of 9-3.

Zijn de AP&Mers dit jaar september begonnen? Met hoeveel komen jullie?
 
Ik heb aanstaande woensdag mijn medical en heb mijn voorkeur gegeven voor september is dat dan nog klas 9-4 of 9-3?
 
Het maakt niet uit in welke klas je komt. Bereid je maar mentaal voor dat je nog heel veel heel lang gaat wachten...
 
Mij is verteld toen ik op het cova gesprek zat te wachten (door een medewerker van de KLS die de klassenindeling regelt) dat er midden Juni en begin september een klas begint.
 
klopt, midden(*eind???) juni.(klas 09-4?). ik zelf zit in de klas van september. die begint 7 september.(*klas 09-5) Zover ik weet is in beide klassen nog plek. Dus voor iemand die zijn diploma uitreiking wil missen is juni misschien nog een optie?
 
Back
Top