Welke Opleiding & Stage

JordyB

New member
Hallo Allemaal,

Ik ben Jordy, 16 jaar oud en doe nu Havo met het profiel N&T dus met Scheikunde, Natuurkunde, Wiskunde D, Wiskunde B.
Ik zit nu in de 4e.

Ik wil al jaren piloot worden en ben al tijden bezig met orienteren op studies.
Welke stappen zouden jullie mij adviseren om op dit moment te ondernemen?
En welke studie zouden jullie mij aanraden?

Ook moet ik dit jaar ergens stage lopen. Graag zou ik dat op schiphol doen. (ik woon dichtbij.) Hebben jullie enig idee waar ik dan eventueel stage zou kunnen lopen, want in de luchtvaart is het lastig een plaats te vinden.

Alvast bedankt!!!

Jordy
 
Over de stage kan ik wel iets zeggen.

In de 4e klas (ga nu naar de 6e N&T) heb ik ook een stage van 5 dagen moeten doen.

Ik heb naar verschillende instelingen (KLM, Transavia, Martinair, VLM, Denimair, vliegclub rotterdam, de luchtmacht, Schiphol, Rotterdam-Airport) gebeld, maar niet anders dan verwacht, het was niet mogelijk of er waren al te veel verzoeken.

Vervolgens heb ik een aantal vliegscholen gebeld.

Bij Martinair vliegschool zouden ze kijken of er plaats was voor een stage, maar helaas, er waren al te veel verzoeken voor een stageplaats en voor mij was er geen plaats.

De enige instelling van wie ik een positief antwoord kreeg, was van Stella Aviation Academy.
Ik heb 5 dagen op en neer gereisd tussen Rotterdam en Teuge, best een eind, maar dat had ik er wel voor over.


Veel succes verder met het vinden van een stageplaats
 
Bedankt voor jullie snelle reacties!
Hiermee kan ik weer verder naar het zoeken van de juiste opleiding en een goede stage plek!
 
Back
Top